12:03

رویداد تولید محتوای «قهرمان من» با هدف معرفی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، مسعود نظری‌منش، دبیر رویداد قهرمان من، با اعلام این خبر گفت: این رویداد در موضوعات حاج قاسم؛ احترام به پدر و مادر، سردار دل‌ها؛ عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی‌ بودن، سردار دل ها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی برگزار می‌شود.
وی افزود: صاحبان آثار می‌توانند در قالب‌های شبکه اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه و انیمیشین، کمیک موشن و موشن‌گرافی در این رویداد شرکت کنند.
این رویداد با همکاری مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان، ناشران دیجیتال اسلامی، حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همراه اول، سازمان سراج، انارستان، موسسه فهم و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.
علاقه مندان به شرکت در رویداد قهرمان من می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ دی‌ماه به نشانی پلتفرم پلت‌ زار ارسال کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *