17:52

فیلم کوتاه «گربه‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رسولی در اولين حضور جهانى خود به بیست و پنجمین دوره جشنواره«Flickers’ Rhode Island International Film Festival» آمریکا ۲۰۲۱ راه یافت.
به گزارش رسیده، این جشنواره كه بیست و پنجمین دوره خود را به صورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد، از جشنواره‌هاى مورد تاييد آكادمى اسكار و جوايز بفتا است. اين جشنواره در تاریخ ۹ تا ۱۵ آگوست ۲۰۲۱ (۱۸ تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.
در خلاصه داستان این اثر که از بین ۶هزار و ۷۰۰ فیلم ۹۸ کشور دنیا، برای حضور در بخش اصلی فیلم کوتاه این جشنواره انتخاب شده، آمده است: این فیلم روایتگر دختر تنهایی است که به تازگی از یک رابطه عاطفی خارج شده است. او در زمان کرونا، روزهای قرنطینه را با دو گربه‌اش سپری می‌کند.
مژده دایی و دو گربه به نام‌های خورخه و پری بازیگران اصلی این فیلم کوتاه داستانی هستند.
پخش این فیلم توسط شرکت AtoZinema به مدیریت آزاده مسیح زاده انجام می‌شود. از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: عماد خدابخش، صدا بردار: کیانوش الطافی، صداگذار: رامین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، آهنگساز: علی شهبازی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالى، طراح پوستر: عليرضا نصرتى، مدیر تولید: ارسلان امیری و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *