0:15

«موازی تا بی نهایت» عنوان فیلم کوتاهی به نویسندگی و کارگردانی جواد مزدآبادی است که با نگاهی متفاوت به برخی موضوعات اجتماعی سوم شهریور در لوکیشن مزارع بلال، حوالی شهرری مقابل دوربین می‌رود.
به گزارش رسیپده، جواد مزدآبادی که پیش از این با ساخت فیلم کوتاه قاتلین عزرائیل توانست در دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان جایزه اولین و بهترین اثر رادر بخش کرنا فیلم از آن خود کند گفت: موازی تا بی‌نهایت اثری در زمره آثار اجتماعی است که با ساختارشکنی در برخی از مولفه‌های مرتبط با این سبک روایی- نمایشی سعی دارد در یک سکانس- پلان تجربه متفاوت از یک ساختار سینمایی را به تصویر بکشد.
او افزود تصویربرداری این فیلم در روستایی به نام نجم‌آباد واقع در حوالی شهرری با مدیریت تصویربرداری هاشم عطار انجام خواهد شد و سهند جاهدی، راحله کمیلی، سهیل میرزاآقایی، عرفان رشیدپور و الهام غلامی از بازیگران فیلم کوتاه موازی تا بی‌نهایت هستند.
مزدآبادی در ارتباط با داستان این فیلم گفت: گاهی وقت‌ها زمان و مکان هم دچار سرگیجه می‌شوند و به دنبال آن حقیقت‌ها پنهان خو اهند شد…
کارگردان فیلم سینمایی “طاووس های بی پر” با بیان اینکه راحله کمیلی تهیه‌کنندگی موازی تا بینهایت را برعهده دارد خاطرنشان کرد: با اتمام کار تهیه و تولید این فیلم آن را برای اکران و پخش در جشنواره‌های جهانی و بین المللی آماده خواهیم کرد.
مزدآبادی در پایان گفت: تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه موازی تا بی‌نهایت بر عهده وحید بیطرفان خواهد بود و امید قربانی مدیریت صدابرداری شیدا خامین طراحی گریم، فاطمه عنایت منشی صحنه، احمد زارعی طراحی صحنه و لباس، ایمان ابراهیمی دستیار تصویربرداری و احمد جوریان نیز مدیریت تدارکات این پروژه را برعهده دارند.
جواد مزدآبادی هم اکنون نگارش فیلم نامه رازهای یک جنایت معکوس را به پایان رسانده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *