10:28

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد، در سی و سومین حضور جهانی، به هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سالنتو» در ایتالیا راه یافت.
به گزارش رسیده، جشنواره بین المللی فیلم سالنتو (Salento International Film Festival) رویدادی جهانی است که هرسال در شهریور ماه (سپتامبر) در سالنتو (ایتالیا) برگزار می‌شود و ضیافتِ فیلم و فیلمساز است. این جشنواره با شعار «فیلم قدرتمندترین شکل ارتباط فرهنگی و پیوند میان فرهنگ ها و ملل است» به عرضه آثار مستقل جهانی می‌پردازد.
این جشنواره معتبر بین المللی در سال 1383 (2004 میلادی) به‌ دست خانم لوئیجی کمپانیل (مدیر حاضر جشنواره) پایه گذاری شد و در قامت یک رویداد مهم فرهنگی و برترین جشنواره سینمایی در جنوب ایتالیا خودنمایی می‌کند.
فیلم کوتاه «زنگ تفریح» در بخش رقابتی «نمایش‌های ویژه» این جشنواره برخط (آنلاین) به نمایش درمی‌آید.
در فیلم کوتاه «زنگ تفریح»، سحر دختری در سال پایانی دبیرستان است که آرزوی تماشای مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه‌اش در ورزشگاه آزادی را در سر دارد و در فرصتِ کوتاه زنگ تفریح آرزوهای بلندش را با دوستان صمیمی‌اش در میان می‌گذارد. این فیلم برگرفته از ماجرای «دختر آبی» است.
موژان کردی، ریحانه نبی‌یان، نیلوفر شکوهی‌نیا و غزل خلیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
پخش جهانی «زنگ تفریح» برعهده شرکت اسپانیایی «Feel Sales» است.
سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سالنتو 22-17 شهریور (12-7 سپتامبر) در شهر تریکاسه (استان لچه) در ایتالیا برگزار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *