11:26

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته‌ نوید نیکخواه ‌آزاد در چهل و هفتمین حضور جهانی در بخش رقابتی چهل و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتاس» در اسپانیا روی پرده می‌رود.
به گزارش رسیده، چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «کورتاس»، امروز 30 مهر (برابر با 22 اکتبر میلادی) رسما آغاز به کار می‌کند و فیلم کوتاه «زنگ تفریح»، ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی نوید نیکخواه آزاد، به عنوان نماینده ایران در بخش مسابقه «دیگر ژانرهای داستانی» این رویداد به رقابت می‌پردازد.
جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتاس» (Curtas – Festival do Imaxinario) رویدادی بین‌المللی است که هر سال در اواخر مهر (اکتبر میلادی) در شهر بیلاگارسیا د آروسا در اسپانیا برگزار می‌شود و به نمایش آثار سینمای ژانر اختصاص دارد و در بخش های رقابتی غیرمرتبط با مضمون جشنواره نیز به نمایش آثار کوتاه شاخص مستند، داستانی و پویانمایی از سراسر جهان می‌پردازد.
فیلم کوتاه «زنگ تفریح» قصه‌ یک دختر دبیرستانی را روایت می‌کند که می‌خواهد در طول زنگ تفریح و با کمکِ سه دوست خود مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه‌ فوتبال در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی برود.
چهل و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی «کورتاس» (Curtas – Festival do Imaxinario) هشتم آبان (30 اکتبر میلادی) با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *