16:19

معاونت صدا با همکاری سازمان پدافند غیر عامل اقدام به راه اندازی شبکه رادیویی “ایران پایدار” کرده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، این شبکه رادیویی که از طریق طول موج 5/95 مگاهرترز ردیف اف ام اقدام به تولید و پخش برنامه های مختلف و متنوع متناسب با موضوع پدافند غیر عامل می نماید، در بخش های چند ساعته همراه مخاطبان است.بر این اساس شبکه ایران پایدار در سه بخش که شامل برنامه های
صبح صلابت به تهیه کنندگی زهرا قائدی و گویندگی حمید عبیری از ساعت 9 الی 11 از محل سازمان پدافند غیر عامل ، برنامه عصر پایداری از ساعت 18 الی 20 با تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی فاطمه عباسی همچنین از ساعت 12:30 الی 2:30 برنامه قرار شبانه را به تهیه کنندگی حسین سلطانی از محل استودیوی این شبکه به صورت زنده به سمع مخاطبان می رساند.
این شبکه با مدیریت مهندس طالبی اداره می شود و برنامه های آن نیز متناسب با ایام نام گذاری شده هفته پدافند غیر عامل است . همچنین گفتگو با مسئولان و دست اندرکاران این حوزه و موارد متعدد دیگر در بخش های مختلف به روی آنتن می ورد. شوندگان می توانند گلچین برنامه های پخش شده را در نوبت های بازپخش شبکه شنونده باشند و علاوه بر گیرنده های رادیو از طریق رادیو نما،برنامه کاربردی ایران صدا قابل دریافت از سایت www.iranseda.ir نیز شنونده برنامه های این شبکه باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *