9:34

لیلی گلستان اعلام کرد به جهت تقاضای متعدد مردم صد اثر صد هنرمند تا پایان شهریور تمدید شده است. این در حالی ست که از ١٥ مرداد تا ١٧ شهریور، زمان اولیه این نمایشگاه تابستانی ۱۳۰ فروخته شد؛ جالب اینکه بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند که به صورت آنلاین در سایت گالری گلستان در جریان است با ارائه ۴۹۵ نقاشی، خط و مجسمه کار خود را آغاز کرد اکنون ۵۸۰ اثر هنری را به معرض تماشا و فروش دارد.
به گزارش رسیده، لیلی گلستان گفته که در دو روز گذشته شش اثر به ايرانی‌های هنردوست لس آنجلس و سانفرانسيسكو فروخته شد. گلستان پیش از این هم اعلام کرده بود: مردم به سبب قیمت مناسب کارها که حدود سه تا چهار میلیون تومان است، از این نمایشگاه آنلاین خوب خرید کرده‌اند که در این میان استقبال ایرانیان عزیز مقیم خارج کشور بسیار چشمگیر است،
او با بیان اینکه بسيار تقاضا شده كه صد اثر صد هنرمند تبدیل به یک رویداد همیشگی شود گفت: اينستاگرام و رسانه‌های ديگر بسيار در جذب و جلب خريدار موثر بوده و ٦٠ درصد آثاری كه به جز سايت در اينستاگرام به اشتراك گذاشته می‌شوند به فروش می‌روند؛ از این روست که هر روز در چند نوبت كارها را در اينستاگرام هم صفحه ليلی گلستان و هم صفحه گالري گلستان به نمایش می‌گذاريم و در این خصوص به هیچ وجه گزينشی رفتار نمی‌كنيم.
لیلی گلستان با اعلام این خبر که در واقع از ٩ صبح تا حدود يك بعد از نيمه شب مشغول سفارش گرفتن و ثبت آن هستيم، تاکید کرد: موضوع هیجان‌انگیز و انرژی بخش برای من فروش چشمگیر جوانان و خوشحالی و شادی آنان بابت این فروش‌هاست. بیش از ۹۰ درصد این آثار مستقیم از هنرمندان دریافت شده و به طبع پول آن مستقیم به خود هنرمند می‌رسد.
او گفت: در این میان كارهای گرانتر بيشترشان خريداری شدند و من با اطمینان مي توانم بگويم كه مردم متوجه شده اند خريد اثر هنری پس‌انداز است.
مدیر گالری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: به تقاضای مکرر مردم، صد اثر صد هنرمند تا ۳۱ شهريور ماه جاری تمديد شده است و پس از آن هر دو هفته يك نمايشگاه انفرادي خواهيم داشت که برخی از این نمایشگاه ها برای جامعه هنری بسیار جالب توجه خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *