آمار فروش فیلم‌های روی پرده

16:55

فروش فیلم‌های روی پرده سینماها همچنان با میدانداری «گشت۳» سعید سهیلی در گیشه‌ها همراه است.
به گزارش بانی‌فیلم، «گشت ۳» توانست با عبور از مرز ۲۷ میلیارد تومان فروش، همچنان عنوان یکه‌تاز گیشه سینماها را یدک بکشد!
آخرین فروش «گشت۳» رقم ۲۷/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان است که با اکران در ۴۳۳ سالن سینما به دست آورده.
»آتابای» نیکی کریمی برخلاف برخی پیش‌بینی‌ها، توانسته در کمتر از یک ماه و با نمایش در ۲۶۸ سالن سینما به فروش خوب ۳/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان برسد.


فیلم «بی همه چیز» محسن قرایی در دومین هفته اکرانش به رقم فروش ۱/۸۹۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان رسید. «بی همه چیز» در ۲۱۷ سالن سینما به اکرانش ادامه می‌دهد.
حکایت «گربه سیاه» ساخته کریم امینی اما متفاوت است. این فیلم که تصور می‌شد بتواند موقعیت خوبی را در گیشه سینماها از آن خود کند، حتی با وجود ملاحظاتی که ارشاد در حذف برخی از صحنه‌های این فیلم اعمال کرد باز هم پیش‌بینی می‌شد اکران موفق داشته باشد اما در دومین هفته اکرانش تنها به فروش معادل ۶۷۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان رسید.
«گربه سیاه» در ۱۷۵ سالن سینمایی ادامه دارد.
«آپاچی» به کارگردانی آرش معیریان دومین فیلمی‌ست که فروش قابل توجهی نداشت؛ این فیلم پس از نزدیک به چهل روز نمایش در ۱۹۰ سالن سینمایی به فروش ۴۲۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان رسیده است.
«حکم تجدید نظر» ساخته یکی از اینفلئونسرها فروشی نزدیک به فاجعه داشته! این فیلم هم پس از نزدیک به ۴۰ روز نمایش تنها ۲۶۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان فروش داشته است. تعداد سینماهای نمایش «حکم تجدید نظر» ۱۱۱ سالن است.


در این میان فروش «شهر گربه‌ها» جواد هاشمی بد نیست؛ این فیلم پس از یک ماه اکران بروشش به مرز ۲/۶۹۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان رسیده که برای یک فیلمی با مشخصات کیفی «شهر گربه‌ها» چندان بد نیست. اکران «شهر گربه‌ها» در ۲۷۹ سالن سینمایی ادامه دارد.
«پوست» ساخته برادران ارک(بهمن و بهرام) جزو ناموفق‌های گیشه فروش است. این فیلم که در ۲۰۸ سالن اکران شده پش از در سومین ماه اکرانش توانسته فقط ۸۰۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان بفروشد که به لحاظ اقتصادی اصلاً خوب نیست.
«منصور» ساخته سیاوش سرمدی با اکران در ۳۲۳ سالن، در آستانه سه میلیاردی شدن قرار دارد. این فیلم پس از ۴۵ روز به فروش ۲/۸۵۰/۰۰۰۰۰۰ تومان رسید.
فروش «قهرمان» اصغر فرهادی هم حتی پس از قرار گرفتن نامش در فهرست پانزده فیلم اسکار، هیچ تغییری نکرد و همچنان پس از نزدیک به دو ماه رقم فروشش به ۱۰/۵۰۰/۰۰۰۰۰ تومان رسیده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *