11:12

فرهنگسرای اندیشه در سحرگاه روز ۱۹ رمضان و در قالب پویش «با رهروان سحر» از گروه‌های خدماتی شهر تهران پذیرایی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، ویژه برنامه «با رهروان سحر»، پویشی با هدف هم‌سفره شدن با زحمت‌کشان شهرمان و تقدیم وعده سحری به گروه‌های خدماتی است که در شیفت سحر در حال خدمت‌رسانی به مردم شهر تهران هستند. از جمله این گروه‌ها می‌توان به پاکبانان، گروه‌های اورژانس، آتش‌نشان‌ها، نیروهای انتظامی و … اشاره کرد که به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به روزه‌داران هستند.
پذیرایی کردن از روزه‌داران و برپایی سفره اطعام یکی از سنت‌های نیکو و پسندیده رایج در بین مومنان است که بارها در آموزه‌های دینی ما مورد تاکید قرار گرفته است. پویش «با رهروان سحر» در راستای عمل به همین آموزه دینی و نهادینه‌سازی روح معنویت در جامعه راه‌اندازی شده و در سراسر شهر تهران از سوی سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، این ویژه برنامه به همت فرهنگسرای اندیشه در سحرگاه پنج‌شنبه ۱ اردیبهشت ماه مصادف با ۱۹ رمضان و سالروز ضربت خوردن امام علی علیه السلام در بوستان شهید منفردنیاکی (بوستان اندیشه) برگزار می‌شود.
هم‌چنین فرهنگسرای اندیشه در شامگاه نوزدهمین روز از ماه رمضان مراسم افطاری تدارک دیده است که فردا شب در میدان امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود. در این مراسم که با شعار «افطاری ساده» برگزار می‌شود، ۱۰۰۰ بسته غذایی افطار در بین شهروندان عزیز توزیع می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *