13:35

سه سال است که از بهمن فرمان آرا به عنوان کارگردان یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی نام برده میشود؛ اتفاقی که تاکنون محقق نشده است و گویا به این زودی‌ها هم قرار نیست رخ دهد. با این حال این کارگردان باسابقه همچنان ساخت این مجموعه را کاملا منتفی نمی‌داند.
به گزارش ایسنا، فرمان آرا که سال ۹۷ قرار بود سریال تاریخی «داستان جاوید» را بر اساس رمان اسماعیل فصیح در ۲۴ قسمت برای شبکه نمایش خانگی بسازد، پس از چند ماه کار کردن روی این پروژه و انجام مراحل پیش تولید، یک باره با توقف سریالش مواجه شد و حالا پس از چند سال اینگونه عنوان می‌کند که گویا در آن زمان قرار نبوده است که او این مجموعه را کارگردانی کند.
فرمان آرا که در سینما کارگردان گزیده‌کاری محسوب می‌شود، سال ۹۷ توقف یک‌باره سریالش را به انتخاب سلیقه‌ای یکی از مدیران وقت در شبکه نمایش خانگی نسبت داده و اینگونه عنوان کرده بود که همین فرد زمانی که مدیر تئاتر هم بوده است اجازه نداده تئاتر «مردی برای تمام فصول» ‌را اجرا کند و او انقدر صبر کرده تا برود و بتواند نمایش را روی صحنه ببرد.
اما حالا که متولیان بخش شبکه نمایش خانگی تغییر کرده و از بازنشستگی این مدیر هم سه سالی می گذرد، شاید بتوان به از سرگیری پروژه بهمن فرمان آرا در شبکه نمایش خانگی جدی‌تر فکر کرد. بر این اساس سال ۹۹ وقتی خبر ابتلای این کارگردان به کرونا منتشر شد، فرمان آرا در فضای مجازی نوشت، دوستان عزیز خوبم و پوز کرونا را می‌زنم. از این همه محبت و عشق شرمنده ام کردید. به زودی سریال (شبکه خانگی) داستان جاوید را شروع خواهم کرد.
با این همه این کارگردان که جمعه شب (اول مرداد ماه) با برنامه «پرانتز باز» رادیو نمایش گفت وگو می کرد، اعلام کرد که فعلا ترجیح می دهد فیلم سینمایی اش را بسازد و پس از آن شاید سراغ مجموعه شبکه نمایش خانگی اش برود. سریالی که بر اساس پیش بینی هایی که خود فرمان آرا پیشتر داشته، با توجه به پروداکشن عظیمی که به لحاظ تاریخی بودن به همراه دارد، حداقل حدود یک سال به طول می انجامد.

به گزارش ایسنا، برنامه «پرانتز باز» شامگاه جمعه (اول مرداد ماه) با اجرای نیما رییسی و سردبیری و تهیه‌کنندگی مارال دوستی، به رابطه‌ی فرهنگ و اخلاق با سانسور در آثار تصویری پرداخت. در برنامه شماره‌ی پنجم «پرانتز باز»، علیرضا بهرامی، نغمه دانش و فرانک آرتا، در مقام کارشناس، نیما رییسی را همراهی می‌کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *