13:05

مهلت شرکت در فراخوان عمومی واگذاری بهره برداری بناهای تاریخی تا 24 شهریور تمدید شد.
به گزارش رسیده، با توجه به تعطیلات رسمی ناشی از مصوبات ستاد ملی کرونا و‌ درخواست های مکرر سرمایه گذاران مبنی بر نداشتن فرصت کافی برای اخذ اسناد و تهیه مدارک، فرصت شرکت در فراخوان عمومی واگذاری بناهای تاریخی و فرهنگی تا 24 شهریور 1400 تمدید شد.
صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی که در تازه ترین دور از مزایده های خود 38 مجموعه تاریخی را به منظور مرمت، احیاء، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره برداری مدت معین به فراخوان عمومی گذاشته بود، مهلت شرکت در این فراخوان را به استناد قانون تمدید کرد.
این مجموعه های تاریخی شامل: خانه معبودی تبریز، کاروانسرای جانانلو کلیبر و مجموعه کردشت جلفا (استان آذربایجان شرقی)، خانه شریعت، خانه خادم باشی و خانه آصف (استان اردبیل)، خانه نجفی، عمارت هفته و عمارت حاج رئیس بوشهر و قلعه زائر خضرخان تنگستان (استان بوشهر)، غار کتله خور گرماب ، چلپی اوغلو سلطانیه و حمام سالار سلطانیه (استان زنجان)، رباط سنگ بست فریمان و کاروانسرای مهر سبزوار (استان خراسان رضوی)، ساختمان بهداری سراوان، قلعه ناصری ایرانشهر، خانه زعیم ابوئی و ساختمان دادگستری و گاراژ ملک زاهدان و بانک ایران و انگلیس زابل (استان سیستان و بلوچستان)، هتل آپادانا مرودشت و خانه های کازرونیان و عطروش شیراز (استان فارس)، عمارت مشیر دیوان و خانه پیرمرادی سنندج (استان کردستان)، حمام حاج شهباز خان، خانه حاج آخوند و خانه رنده کش (استان کرمانشاه)، کاروانسرای چشمک و کاروانسرای گوشه و خانه پور ابوالقاسمی خرم آباد و خانه مستجاب الدعوه بروجرد (استان لرستان)، کاروانسرای کهک دلیجان و کاروانسرای خشکه رود ساوه (استان مرکزی)،  خانه ضرابی و حمام ارامنه تحت عنوان  مجموعه هگمتانه  (استان همدان) و کاروانسرای شمس مهریز و خانه آقاییها (استان یزد) می باشد.
مهلت شرکت در این فراخوان که در روزهای 31 مرداد و 1 شهریور در صفحه ۱۲روزنامه ایران منتشر شده بود، تا دهم شهریور ماه بود اما با توجه به تعطیلات رسمی ناشی از مصوبات ستاد ملی کرونا و‌ درخواست های مکرر سرمایه گذاران مبنی بر نداشتن فرصت کافی برای اخذ اسناد و تهیه مدارک و به استناد بند پ ماده ۱۱۷ آیین نامه اجرایی نظام مستند سازی و اطلاع رسانی مناقصات؛ مواعد مندرج در برنامه زمانی مزایده عمومی واگذاری بهره برداری بناهای تاریخی تمدید گردید. بر این اساس تاریخ دریافت اسناد توسط متقاضیان، تکمیل و تحویل اسناد به دبیرخانه صندوق تا تاریخ 24 شهریور 1400 تمدید شد.
علاقه مندان و واجدین صلاحیت و درخواست کنندگان می توانند اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیاء به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیاء و شماره تلفن 17 – 33992016 – 021 یا پایگاه اینترنتی صندوق احیاء و یا پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات دریافت نموده و حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 26/06/1400 مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکت ها به دبیرخانه اقدام نموده و رسید دریافت نمایند. تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز شنبه 27 شهریور و پاکت «ج» روز شنبه سوم مهر 1400 در محل دفتر مرکزی صندوق توسعه و احیاء خواهد بود . علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت chre.ir و saabta.ir مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *