11:36

حوزه هنری استان اصفهان، با توجه به علاقه مندی بسیاری از نوجوانان و جوانان به نویسندگی فراخوان «مدرسۀ مداد جادویی» ویژۀ گروه سنی 10تا20 سال را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با همکاری مرکز ادبی قلمستان از نوجوانان و جوانان اصفهانی دعوت می‌نماید تا برای کشف استعداد نویسندگی خود و پرورش آن در قالب‌های مختلف ادبی از جمله شعر، ترانه، مقاله، داستان، رمان، نمایشنامه، فیلمنامه، زندگی‌نامه، عکس‌نوشته، کاریکلماتورو … اقدام نمایند.
این فراخوان برای نخستین بار است که در این رده سنی برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند مسیر نویسندگی خود را از سنین نوجوانی مشخص کنند و رشد دهند.
«مدرسه مدادجادویی» که ویژه گروه سنی ده تا بیست سال است با هدف کمک به این گروه سنی برای بهتر نوشتن برگزار می شود، برای ثبت نام در این فراخوان و آگاهی از شرایط آن می توانید از ساعت 10 الی 12 ظهر با شماره تلفن 32602014 تماس حاصل فرمایید و یا به شماره همراه 09384126653 در واتساپ پیغام دهید.
در توضیح این فراخوان آمده است که نوشتن، قلمروهای پردامنه‌ای دارد؛ شعر، ترانه، مقاله، داستان، نمایشنامه، فیلمنامه، زندگی‌نامه، عکس‌نوشته، کاریکلماتور، تولید محتوا، تبلیغات و… قسمت‌هایی از این ساحت‌ گسترده‌ هستند.
بسیاری از ما به نوشتن علاقه‌مندیم؛ اما نمی‌دانیم قلم خود را چطور و چگونه به مسیری که در آن مستعد هستیم هدایت کنیم. گاهی در خلوت خود داستان‌هایی نوشته‌ایم؛ اما چون استعداد خود را که مثلاً در شاعری بوده است، نشناخته‌ایم، به بیراهه رفته‌ایم.
گاهی فیلم، سریال یا کارتونی را دیده‌ایم که از آن لذت برده‌ایم؛ درعین‌حال با خود اندیشیده‌ایم که اگر جای نویسنده بودیم، داستان را به شکلی دیگر درمی‌آوردیم. گاهی ترانه‌‌ای شنیده‌ایم و آرزو کرده‌ایم که ای کاش ما هم می‌توانستیم چنین بسراییم.
گاهی شعری سروده‌ایم و تا مدت‌ها با آن شعر، لبریز و سرشار بوده‌ایم؛ اما چون مورد تمسخر نااهلان قرار گرفته‌ایم، دست از شعر و شاعری شسته‌ایم. و به همین ترتیب، سهل‌انگارانه از کنار گونه‌های نوشتن گذشته‌ایم، بی‌آنکه درنگ کنیم که آیا می‌توانیم در این زمینه، کاری درخور و شگفت به دست دهیم یا خیر.
نوشتن، عمیق‌ترین شکل زیستن است. نوشتن، عرصۀ تأمل‌کردن است. نوشتن، ضرورت دنیای امروز است. اگر حس می‌کنید به نوشتن علاقه‌مندید، اما نمی‌دانید که در چه قالبی و به چه شکلی بنویسید، فرصت را غنیمت بشمارید. به ما اعتماد کنید و نگران کمبود یا نبود اعتماد‌به‌نفس خود نباشید.
به کمک استادانِ کاردان و راه‌دان، این مسیر سبز را پیش رویتان می‌گذاریم و چراغ‌ها را برایتان روشن می‌کنیم. امید داریم با شناساندن استعدادتان در جایگاهی که شایستگی‌اش را دارید گام برداریم. برآنیم سکوی پرتابی برای معرفی شما به جامعۀ هنری باشیم. کافی است با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *