18:47

ساخت فاز دوم سریال «موج اول» با عنوان «همه‌گیری» این روزها در حوالی ورامین ادامه دارد و به گفته‌ی تهیه‌کننده با وجود دشواری‌های زیاد در مسیر تولید، چند روز دیگر ساخت آن به پایان می‌رسد. این سریال که با عنوان «اپیدمی» شناخته شد، هنگام پخش به «موج اول» تغییر نام داد.
سعید کمانی ـ تهیه‌کننده سریال ـ در گفت‌وگویی با ایسنا، از پایان فصل دوم این مجموعه خبر داد و درباره‌ی محتوای آن توضیح داد: در فصل دوم که در حال تولید است، عملا قصه سریال و اغلب بازیگران تغییر کرده‌ است. قرار بود این سریال در ۱۶ قسمت تولید شود اما در ۲۴ الی ۲۵ قسمت به پایان می رسد. آقای فخیم‌زاده که در فصل اول حضور داشتند دیگر حضور ندارند و نیما شاهرخ‌شاهی از بازیگران جدید در این فصل حضور دارد.
وی درباره‌ی وضعیت تولید این سریال که با دشواری همراه است و ساخت فاز سوم آن توضیح داد: کار فاز سومی هم دارد اما با شرایط سختی که ایجاد شده، مسیر برای تولید کار دشوار شده است. در حال حاضر هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ تولید و پایان کار، «اپیدمی» نفس‌های آخر را می‌کشد.
به گفته‌ی این تهیه‌کننده «اپیدمی» این روزها در ورامین در حال تصویربرداری است و ۱۰ خرداد ساخت آن به پایان می‌رسد.
فصل دوم مربوط به بخش پاندومی کرونا است و روایتی از تلاش کادر درمان و نیروهای جهادی و شهادت بسیاری از آنها در مسیر قصه را شامل می‌شود.
محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبایی، نیلوفر کوخانی، آتش‌تقی پور، علی غلامی، مالک سراج، آوا دارویت، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی و نیما شاهرخ شاهی از بازیگران فاز دوم سریال «اپیدمی» هستند.
مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی، به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری می‌پردازد.
این سریال از دوشنبه (۱۵ آذر ماه) روی آنتن شبکه سه سیما رفت و به پخش رسید. فاز اول در ۱۲ قسمت تولید شده است.
«اپیدمی» در سه فصل تولید می‌شود که فصل اول را سیدسجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کند.
عوامل این مجموعه عبارتند از: کارگردان: محمد صادق بکتاشیان، نویسنده، حجت قاسم زاده اصل، مدیر تولید: عباس دقاقی، سرپرست گروه کارگردانی: مسعود حقی، برنامه‌ریز: امین رنجبر، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر تدارکات: شهرام شفیعی، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: حسین معتمدی و مدیر چهره پردازی: کیوان یکتا.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *