بانی‌فیلم: شرکت سینمایی فارس‌فیلم، حق امتیاز پخش جهانی فیلم «سینگهام دوباره» را خریداری کرد.
آجای دیوگن، دیپیکا پادوکونه و رانوییر سینگ بازیگران «سینگهام دوباره» هستند.
شرکت فارس‌فیلم با نشان اختصاری (PHF) از بزرگ‌ترین شرکت‌های پخش فیلم جهان است که سابقه‌ای بیش از ۶۳ سال در حوزه زمینه پخش جهانی فیلم‌های سینمایی دارد.
به گزارش بانی‌فیلم، سایت IMDB به نقل از ورایتی در مورد خرید امتیاز این فیلم اکشن بالیوودی توسط فارس فیلم نوشت:
فارس‌فیلم شرکت بزرگ سینمایی در جدیدترین فعالیت خود، حقوق و امتیاز پخش و اکران جهانی فیلم «سینگهام دوباره»، تولید استودیوهای جیو را خرید.
این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز به کارگردانی روهیت شتی، قرار است یکی از آثار مهم بالیوود در سال ۲۰۲۴ باشد.
«سینگهام دوباره» پنجمین فیلم پلیسی‌ ساخته روهیت شتی کارکردان معروف سینمای هند است.
این فرانچایز در ابتدا بر اساس فیلم تامیل «سینگهام» هاری در سال ۲۰۱۰ با بازی سوریا ساخته شد و پس از آن با ساخت «سینگهام» (۲۰۱۱) و سپس «سینگهام بازمی‌گردد» (۲۰۱۴) آغاز شد. تمرکز این فیلم‌ها روی شخصیت یک معاون کمیسر پلیس به نام باجیراو سینگهام (با بازی آجای دیوگن) بود که در شهر مرزی شیواگار در گوا-مهاراشترا با خلافکاران در ستیز بود. فیلم بعدی «سیمبا» (۲۰۱۸) بود که توجه آن روی شخصیت یک بازپرس فاسد از زادگاه سینگهام با نام سانگرام «سیمبا» بهلرائو (با بازی رانوییر سینگ)، معطوف بود.
«سینگهام دوباره» دارای یک گروه از بازیگران برجسته است؛ دیوگن، سینگ، کمار، دیپیکا پادوکونه، کارینا کاپور خان، جکی شروف، تایگر شروف و آرجون کاپور.


گفتنی‌ست شرکت سینمایی فارس‌فیلم با مدیریت احمد گلچین سینماگر سرشناس ایرانی بیش از شصت سال سابقه فعالیت در حوزه پخش جهانی فیلم‌های هالیوود و بالیوود را دارد. دفتر مرکزی فارس فیلم در امارات است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *