غوغای ستارگان دیو و ماه پیشونی در باغ کتاب

18:01

اکران مردمی و آیین دیدار عوامل با مخاطبان سریال دیو و ماه پیشونی با استقبال بالای کودکان و خانواده‌ها در پردیس باغ کتاب تهران برگزار شد.
حسین قناعت کارگردان سریال، برادران یاری تهیه‌کنندگان سریال، در کنار ستایش موسوی، رابعه اسکویی، بهراد خرازی، نگین معتضدی،  الهام جدی، نیلوفر شهیدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی، مسعود حسینی و میرطاهر مظلومی ازجمله هنرپیشه های حاضر در این اکران بودند.
استقبال کودکان از ستاره های سریال به گونه ای بود که اغلب کودکان آنها را با نام کاراکتر خود در سریال صدا میزدند؛ از ماه پیشونی و الفت تا آفت و دیگر کاراکترها، خاطرات خوشی را برای کودکان رقم زدند.
رضا اورنگ مجری-کارشناس، مراسم را با تجلیل از دختران ایران زمین آغاز کرد و سپس این اکران مردمی را به رضا ژیان و فردوس کاویانی از هنرمندان باسابقه در تولید سریال ماندگار محله بروبیا تقدیم کرد.
حسین قناعت کارگردان سریال در این مراسم، افتخار خود را تماس خانواده هایی دانست که می‌گویند فرزندان آنها به واسطه سریال با شاهنامه آشنا شده‌اند‌. میرطاهر مظلومی بازیگر دو برادر دوقلو در سریال، حرفه‌ای‌گری تولید را عامل ارتقای سریال دانست و
بهراد خرازی دیگر بازیگر سریال گفت: خوشحالم که سریال به دل بچه های ایران زمین نشسته و همین خستگی همه ما را رفع می‌کند. رابعه اسکویی از دختران و پسران بزرگسال و خردسالی که سریال را دنبال کرده اند به نیکی یاد نمود و ادامه تولید محصولات کودک سرگرم کننده را خواستار شد.
مهدی یاری تهیه‌کننده سریال، رمز موفقیت کار را یکدلی تیم تولید برای سرگرم کردن کودکان ایرانی خواند و صادق یاری مجری طرح سریال از ارزش خانواده‌هایی گفت که در روز غیرتعطیل برای اکران سریالی کودک به همراه فرزندان خود به باغ کتاب آمدند.
پیش‌درآمد مراسم، گپ و گفت صمیمانه مخاطبان کودک با چهره های سریال و پایان‌بخش مراسم، رونمایی از قسمت تازه سریال بود.
سریال دیو و ماه پیشونی محصول سرورسانه پارسیان از پلتفرم های مختلف در حال عرضه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *