15:32

کوین کاستنر ۲ روز پس از آن که هشدار مرموزی درباره سریال تلویزیونی خود داد، از برنامه تور موسیقی‌اش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، کوین کاستنر ۲ روز پس از آنکه درباره سریال «یلواستون» هشدار مرموزی داد، اعلام کرد آلبومی با تمرکز بر شخصیت اصلی این سریال ساخته است.

این بازیگر ۶۶ ساله که در سریال «یلواستون» در نقش جان داتون پدرسالاری از این منطقه ظاهر شده که دامداری سرشناس است و برای حفاظت سرزمین و خانواده‌اش از هیچ کاری فروگذار نمی‌کند، در پایان فصل سوم این سریال در کنار جاده تیر خورد و به زمین افتاد.

در حالی که پارامونت نت‌وورک سرانجام تیزر فصل چهارم این سریال را منتشر کرد تا اعلام کند این فصل با نمایش ۲ اپیزود از آن در ۷ نوامبر در دسترس علاقه‌مندانش خواهد بود، اما طرفداران هنوز نمی‌دانند آیا جان در فصل جدید زنده خواهد بود یا زندگی‌اش با آن شلیک در پایان فصل سوم به پایان رسیده است.

کاستنر هم‌زمان با این تیزر در اینستاگرام هشدار کوتاه و شاید شومی را طرح کرد: نمی‌دانم برای این یکی آمادگی دارید یا نه.

هشدار مرموز کوین کاستنر/ آقای بازیگر تور موسیقی‌ برگزار می‌کند

برخی از طرفداران که از تاخیر در شروع فصل چهارم ناامید شده‌اند معتقدند منتظر ماندن تا ماه نوامبر خیلی طولانی است و برخی دیگر حاضرند تا هر وقت که لازم باشد منتظر بمانند.

سه فصل نخست این سریال در ماه ژوئن به صورت آنلاین منتشر شدند.

۲ روز پس از این پیام اعلام شد کوین کاستنر با گروه موسیقی‌اش قرار است یاییز امسال به تور برود و موسیقی‌های این تور بر مبنای همین سریال ساخته شده است.

وی که از اولین فیلم‌هایش در دهه ۱۹۸۰ تا همین سریال «یلواستون» به عنوان یک بازیگر و تهیه‌کننده و کارگردان مطرح بوده حالا به عنوان یک موسیقیدان راک مطرح می‌شود و با گروهش «کوین کاستنر و مدرن وست» عرصه موسیقی را دنبال می‌کند.

البته این گروه موسیقی در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و از آن زمان موسیقی خود را تولید کرده است و اولین تور جهانی‌اش را هم سال ۲۰۰۷ برگزار کرد و اولین آلبومش را با عنوان «حقایق ناگفته» در نوامبر ۲۰۰۸ به بازار فرستاد. از آن زمان این گروه ۴ آلبوم استودیویی دیگر منتشر کرده است.

آلبوم جدید این گروه با عنوان «قصه‌هایی از یلواستون» متشکل از ۱۶ ترانه است که از زاویه نگه جان داتون نوشته شده‌اند.

کاستنر گفت: این پروژه برای من و گروهم واقعاً خاص بود و بیان احساس این شخصیت از طریق موسیقی را دوست داشتم.

وی در اینستاگرام افزوده که اگر شما فصل ۳ را تماشا و به موسیقی‌های آن توجه کردید گوشه‌هایی از آنها را می‌توانید در این آلبوم پیدا کنید.

این گروه قرار است ۱۲ شهر آمریکا را در پاییز ۲۰۲۱ زیر پا بگذارد و کنسرت موسیقی‌اش را در این شهرها اجرا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *