18:41

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بر بالین نادر طالب زاده در یکی از بیمارستان‌های تهران، از نزدیک در جریان وضعیت سلامتی این مستند ساز و فیلم ساز برجسته کشورمان قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی چهارشنبه شب با حضور بر بالین نادر طالب زاده در یکی از بیمارستان های تهران، از نزدیک در جریان وضعیت سلامتی این مستند ساز و فیلم ساز برجسته کشورمان قرار گرفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ملاقات ضمن دریافت گزارش تیم پزشکی درباره اقدامات انجام شده و آخرین وضعیت سلامتی این فیلم ساز انقلابی، بر پیگیری های لازم در جهت تداوم درمان وی تاکید کرد. ‌
نادر طالب زاده کارگردان سینما و تلویزیون و دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار دی ماه سال گذشته نیز به دلیل مشکل قلبی در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر نیز در راستای برنامه‌های حمایت و تکریم هنرمندان در دولت مردمی، با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان سینما، از وی عیادت کرد.
دکتر محمد مهدی اسماعیلی پیش تر نیز پس از ترخیص نادر طالب زاده از بیمارستان با حضور در منزل وی از این کارگردان سینما و تلویزیون عیادت و جویای حال و وضعیت جسمانی وی شده بود.
«بشارت منجی» نام مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی نادر طالب‌زاده بود که با محوریت داستان مسیح از زبان انجیل برنابا در سال ۱۳۸۷ در ۱۳ قسمت ساخته شد و در تابستان ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *