تهیه‌کننده فیلم جدید بازیگر خطاکار؛

23:14

تهیه‌کنندگان فیلم «پیتر پنج هشت»، فیلم هیجان‌انگیز و جدید با بازی «کوین اسپیسی» به اتهامات تجاوز جنسی علیه این بازیگر پاسخ دادند.
به گزارش ایسنا، در بیانه منتشر شده از سوی تهیه‌کنندگان فیلم «پیتر پنج هشت» آمده است: «مایه تاسف است که افزایش اخبار منفی با بازگشت کوین به سر کار زمان‌بندی شده است، اما این نیز قابل انتظار است. کسانی هستند که آرزو دارند او بازی نکند، اما تعداد آنها از طرفداران کوین اسپیسی در سراسر جهان کمتر است، طرفدارانی که منتظرند هنرمندی که دهه‌ها از نقش‌آفرینی او لذت می‌بردند به سینما بازگردد».
اخیرا اتهامات اخلاقی جدیدی از سوی چهار مرد در بریتانیا علیه «کوین اسپیسی» مطرح شده است که مربوط به سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۳ است.
«اسپیسی» که دو جایزه اسکار بازیگری در کارنامه دارد، بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ مدیر هنری تئاتر اولد ویک در لندن بود. در سال ۲۰۱۷، همزمان با جنبش #MeToo، اولین بار اتهامات تجاوز جنسی علیه او به صورت علنی مطرح شد.
او پس از این اتهامت از نقش اصلی در سریال موفق «خانه پوشالی» نتفلیکس کنار گذاشته شد و نقش او در فیلم «تمام پول دنیا» به کارگردانی «ریدلی اسکات» با «کریستوفر پلامر» جایگزین شد.
«پیتر پنج هشت» به عنوان فیلمی که به عنوان بازگشت او به حرفه بازیگری پس از چند سال بیکاری تلقی می‌شود و امسال در بازار جشنواره کن معرفی و مورد استقبال خریداران بین‌المللی قرار گرفت. در این فیلم که در کالیفرنیا فیلمبرداری شده است، «اسپیسی» در نقش پیتر، مرد کاریزماتیکی که در یک اجتماع کوچک در دامنه کوه ظاهر می شود، بازی می‌کند و «ربکا دی مورنی» همبازی اوست.
«اسپیسی» همچنین فیلمبرداری فیلم مستندی درباره «فرانجو توجمان»اولین رئیس جمهور کرواسی، روایت تخیلی «مایکل هافمن» از ملاقات مرد جوانی در ایتالیا و «گور ویدال» و همچنین فیلم «مردی که خدا را ترسیم کرد» ساخته «فرانکو نرو» را به پایان رسانده است. فیلم «مردی که خدا رو ترسیم کرد» روایت داستان مردی نابیناست که به اشتباه متهم به آزار یک کودک شده است.
اگرچه «اسپیسی» در دو فیلم اول بازی می‌کند، اما در فیلم سوم به عنوان کارآگاهی که پرونده را بررسی می کند، نقش مکمل را ایفا کرده است. فیلم «مردی که خدا ترسیم کرد» از «فرانکو نرو» اولین فیلمی بود که پس از مطرح شدن اتهامات اخلاقی علیه «کوین اسپیسی» این بازیگر را مقابل دوربین برد و این انتخاب با واکنش‌های شدیدی مواجه شد تا آنجا که «ونسا ردگریو» همسر «فرانکو نرو» از بازی خود در این فیلم انصراف داد و «فی داناوی» جایگزین او شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *