12:10

مجموعه‌ای از نقاشی‌ها که ویژگی‌های آثار «بنکسی» نقاش مشهور بر روی آن‌ها دیده می‌شود در چندین شهر ساحلی انگلیس ظاهر شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، چندین اثر هنری که به نظر می‌رسد توسط «بنکسی» نقاش مشهور هنر خیابانی خلق شده باشند در شهرهای ساحلی شرق انگلستان یعنی «لوئستافت»، «گورلستون» و «گریت یارموث» مشاهده شده‌اند.

یک گرافیتی بر روی دیوار «لوئستافت» سه کودک را که گویی بر روی یک قایق فلزی ایستاده‌اند نقش بسته است. بر بالای این تصاویر جمله «همه ما در یک قایق هستیم» نیز نوشته شده است. البته مدتی بعد بخش فلزی این اثر هنری به دلیل اینکه مانع عبور آبگذر شده بود از این اثر جدا شد.

اثر دیگری که به نظر می‌رسد توسط «بنکسی» خلق شده باشد نیز  بر روی دیوار یک فروشگاه در همان شهر ظاهر شده است. این اثر کودکی را به تصویر می‌کشد که گویی در کنار بخشی از خیابان حفاری‌شده مشغول ساختن یک قلعه شنی است.

در «گورلستون» نیز تصویری از بخشی از یک جرثقیل در دیوار پشت یک نیمکت به گونه‌ای نقش بسته است که به نظر می‌رسد قصد دارد افرادی که در صندلی نشسته‌اند را بلند کند. همچنین در «گریت یارموث» تصویری از چند نفر بر روی سایبان یک ایستگاه اتوبوس نقش بسته است که ویژگی‌های آثار «بنکسی» را دارند.

«بنکسی» که پیش از این اصالت آثار هنری‌اش را در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده است، هنوز درباره این آثار اظهار نظر نکرده است.

در ماه مارس، اثر هنری از «بنکسی» که در آن یک پرستار به عنوان ابرقهرمان مورد علاقه یک پسربچه به تصویر کشیده شده است، در حراجی کریستیز به نفع خدمات بهداشت و درمان عمومی بریتانیا به قیمت ۱۶.۷ میلیون پوند فروخته شد.

نقاشی‌های «بنکسی» به شهر ساحلی رسیده؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *