14:22

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای پایانی تابستان گرم ۱۴۰۱ و در حالی که بچه‌ها ماه‌های پرنشاط و پر جنب‌وجوشی را پشت سرگذاشته بودند، ناگهان با خبر درگذشت ناگهانی یکی از مربیانش دچار بهت و ناباوری شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صغری ملکی مربی ادبی مراکز کانون که نزدیک به ۱۴ سال سابقه فعالیت پربار و موثر را در کارنامه‌اش ثبت کرده بود، چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ در حین یک جراحی پزشکی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و و به دیدار حق شتافت.
تلاش‌های ارزشمند این شاعر و مربی ادبی کانون برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان نوقلم ستودنی است و در این سال‌ها نتیجه این تلاش پربار و همراهی گام به گام با بچه‌ها، تربیت نویسندگان و شاعرانی بوده است که اکنون رشد و پیشرفت خود را در این عرصه مدیون مربیانی چون صغری ملکی هستند.
این شاعر و مربی کانون متولد ۲۶ بهمن ۱۳۶۰ و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی، به تازگی در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده بود.
از او که ناباورانه و برای همیشه همکاران و اعضای مراکز کانون را در حسرت دیدار دوباره‌ی خود گذاشت، یک پسر ۷ ساله به یادگار مانده است.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مصیبت درگذشت این بانوی سفرکرده را به بازماندگان ارجمند و همکاران و اعضای عزیز مراکز کانون تسلیت گفته و برای روح شریف آن مربی کانون آرزوی شادی ابدی و رحمت بی‌پایان الهی کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *