15:11

«مرد آزاد» در گیشه پایان هفته فروش موفقی داشته و به گفته بازیگر فیلم ساخت دنباله آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلم کمدی و اکشن «مرد آزاد» با نقش‌آفرینی رایان رینولدز عملکردی فراتر از انتظار داشته و انتظار می‌رود که در گیشه پایان هفته با ۲۶ میلیون دلار جایگاه نخست پرفروش‌های این هفته را به خود اختصاص دهد.

این فیلم که نقد‌های مثبتی را هم دریافت کرده، در روز جمعه در بیش از ۴ هزار سینمایی که در اختیار داشت، بیش از ۱۰ میلیون دلار فروخت و انتظار می‌رود تا پایان هفته ۱۳ الی ۱۶ میلیون دلار دیگر فروش داشته باشد. البته با توجه به نگرانی‌های مرتبط با کووید ۱۹ و افزایش میزان مبتلایان به دلتا کرونا، گیشه آمریکا بیش از پیش تحت تأثیر قرار گرفته و محتمل است که در هفته‌های آتی از سوی سینمارو‌ها استقبال کمی از فیلم‌ها شود.

فیلم سینمایی «مرد آزاد» که توسط کمپانی استودیو قرن بیستم (متعلق به دیزنی) منتشر شده، اولین فیلم از کمپانی دیزنی در یک سال اخیر است که تنها در سینما‌ها اکران شده و همزمان در سرویس‌های نمایش آنلاین در دسترس نیست.

این فیلم به مدت ۴۵ روز به صورت اختصاصی در سینما‌ها نمایش داده خواهد شد و پس از آن به مشترکان خانگی عرضه می‌شود. عملکرد این فیلم سینمایی تاثیر زیادی بر تصمیمات آینده کمپانی دیزنی و صنعت سینما خواهد گذاشت.

در فیلم سینمایی «مرد آزاد» رایان رینولدز بازی می‌کند. او در یک بازی ویدئویی اکشن و جهان باز حضور دارد و پس از فهمیدن این موضوع تلاش می‌کند که به قهرمان این بازی ویدئویی تبدیل شود.

در پرفروش‌های گیشه این هفته جای ژانر وحشت نیز خالی نبوده و انتظار می‌رود که فیلم سینمایی «نفس نکش ۲» به رتبه دوم گیشه داخلی آمریکا برسد. این فیلم ۴.۳۶ میلیون دلار در روز جمعه فروخته و پیش بینی می‌شود پایان هفته را با ۱۰ میلیون دلار به اتمام برساند. پیش بینی شده فیلم بیوگرافی «احترام» با بازی جنیفر هادسون با ۹ میلیون دلار به جایگاه سوم برسد.

با فیلم‌های «گشت جنگلی» کمپانی دیزنی و همینطور «جوخه انتحار» از برادران وارنر پنج فیلم پرفروش پایان هفته تکمیل می‌شوند. پیش بینی شده «گشت جنگلی» با بیش از ۸ میلیون دلار دیگر، مجموع فروش خود را به ۸۸ میلیون دلار برساند. «جوخه انتحار» هم که مورد استقبال زیاد قرار نگرفته، با کاهش فروش ۸۲ درصدی مجموع فروش خود را در گیشه آمریکا به ۷.۲ میلیون دلار خواهد رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *