21:42

بانی‌فیلم: از ابتدا هم مشخص بود با وجود انعطاف نسبی شاکیان از تهیه‌کنندگان سریال «جیران» برای مصالحه و درخواست آنها برای پرداخت خسارت بخشی از مطالبات سازندگان «آهوی من مارال» توسط تهیه‌کنندگان سریال «جیران»، این پرونده پایان چندان خوشی نخواهد داشت و به سرانجام مناسبی هم نخواهد رسید.

بیشتر کسانی که به وعده‌های سازندگان و پخش کنندگان «جیران» امید بسته بودند تا به زودی بتوانند ادامه ماجرای این سریال شبکه نمایش خانگی را ببینند، اما با حذف تمام قسمت‌های «جیران» در پلتفروم فیلیمو، تمام امیدها به یاس تبدیل شد.
امروز آیکون سریال «جیران» و قسمت‌های پیشین این سریال به کلی از پلتفرم پخش‌کننده حذف شد.
ایسنا گزارش داده که حذف آرشیو سریال «جیران» از پلتفرم پخش‌کننده، به دستور دادسرای فرهنگ و رسانه و با درخواست و پیگیری شاکی پرونده اتفاق افتاده است.
بر این اساس و تا رسیدگی کامل به پرونده شکایت تهیه‌کنندگان سریال «آهوی من مارال» که تا اواخر تابستان ادامه خواهد داشت، سریال «جیران» از دسترس مخاطبان خارج می‌شود.
حسن فتحی کارگردان «جیران» تا کنون هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته و بجث برداشت سوژه «جیران» از فیلمنامه «آهوی من مارال» همچنان بدون پاسخ باقی مانده است.
با وجود برخی گمانه‌زنی‌ها و بر اساس اعلام نظر برخی از دست‌اندرکاران، «جیران» تا به نتیجه نرسیدن مطالبات شاکیان پرونده‌، همچنان در محبس قرار خواهد گرفت.
«بیخ» پیدا کردن شکایت علیه «جیران» و دست‌اندرکارانش، زیان‌های هنگفتی به این ساخته پرخرج حسن فتحی و اسماعیل عفیفه وارد می‌آورد، زیان‌هایی که با گذشت هر روز از پخش نشدنش،بر میزان آن افزوده خواهد شد.
مشکلات سریال «جیران» حسن فتحی در حالی ابعاد گسترده‌ای به خود گرفته که هنوز بحث تامین منابع مالی سریال «شهرزاد» توسط محمد امامی به عنوان یکی از ابربدهکاران اقتصادی، همجنان موضوع برخی از نقدها قرار دارد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *