11:00

بانی‌فیلم: محبوبیت سری فیلم‌های «هری پاتر» نزد تماشاگران و فروش بالای آنها در گیشه سینماها، باعث می‌شود هرازگاهی به بهانه‌های مختلف، خبرهایی از این فیلم‌ها و بازیگرانش در رسانه‌ها منتشر شود.
گردهمایی بازیگران فیلم‌های هری پاتر در هفته پیش هم بهانه‌ای بود تا سایت usweekly مروری بر گفت‌وگوهای سه بازیگر اصلی این فیلم‌ها داشته باشد.
usweekly نوشت: «ستاره‌های فیلم‌های «هری پاتر» جلوی دوربین، بزرگ شدند؛ هنگامی که اولین فیلم، «هری پاتر و سنگ جادو»، در نوامبر 2001 اکران شد، دانیل رادکلیف بازیگر اصلی فیلم تنها 12 سال داشت، به این معنی که او مرحله نوجوانی‌ خود را با میلیون‌ها نفر تماشا کرد!
رادکلیف در نوامبر 2016 به نشریه Digital Spy گفته بود که هرگز ننشسته و فیلم‌های هری‌پاتر را تماشا نکرده است. زیرا آنها بسیار ترسناک هستند. بازیگر نقش هری پاتر اعتراف کرد: «یک روز اگر پدر شوم احتمالاً آنها را نگاه خواهم کرد، تنها وقتی دارای بچه شوم آن موقع این کار را انجام خواهم داد. اما امیدوارم که بچه‌هایم از دیدن این فیلم‌ها لذت ببرند. این کار می‌تواند حواسم را از عملکرد گذشته‌ام دور کند.»
روپرت گرینت، نقش ران ویزلی را زمانی بازی کرد که تنها در 13 سالگی آغاز کرد. او می‌گوید که می‌تواند تنها چند فیلم اول هری پاتر را تماشا کند. گرینت در دسامبر 2018 به رادیو تایمز گفته بود: «من فیلم «هری پاتر و سنگ [جادوگر]» را چندی پیش دیدم، برای اولین بار پس از نمایش در سینماها. در واقع از نگاه کردن به گذشته لذت بردم. احتمالاً می‌توانم به تماشای «هری پاتر و زندانی آزکابان»[فیلم سوم] هم بروم.»
اما واتسون (بازیگر نقش هرمیون گرنجر) که در زمان نمایش اولین فیلم هری پاتر 11 ساله بود، گفت که بزرگ شدن در کانون توجه کار سختی است.
او در سپتامبر 2012 در گفت‌وگو با تلگراف به یاد می‌آورد: «در حالی که بزرگ می‌شدم روی هری پاتر کار می‌کردم و توجهی که به واسطه بازی در این فیلم به من جلب می‌شد باعث شد تا من احساس منزوی شدن کنم. آن روزها ارزش خودم را خیلی بیشتر از زمانی می‌دانستم که بازیگر نبودم.»

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *