15:42

مجموعه طنز «پاورچین» با کارگردانی مهران مدیری از شبکه الکوثر پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مجموعه «پاورچین» از سه شنبه بیست وسوم آذر هر شب ساعت 24:00 به وقت تهران، با دوبله عربی روی آنتن شبکه الکوثر است
در خلاصه داستان «پاورچین» آمده است: «فرهاد» یک «برره‌ای» است که سال‌ها پیش برای تحصیل از «برره» به تهران آمده و با «مهتاب مهتابی» ازدواج کرده و داماد سرخانه است. او که ذاتا فردی چاپلوس است با همین روش در یک شرکت مهندسی ساختمان مشغول کار معماری شده و به تدریج، جای مدیر بخش پیشین را اشغال می‌کند. «طُغرُل» سرایدار خانه پدر و مادر مهتاب است که به شدت از برره‌ای‌ها بیزار است. در پی قبول‌شدن «شادی» (خواهر فرهاد) در دانشگاه، پدرش او را نیز به تهران می‌فرستند تا در کنار فرهاد و مهتاب زندگی کند.
«داوود» که یک پایین‌برره‌ای است به زور، مهمان خانه فرهاد می‌شود و با مظلوم‌نمایی خواهان کار در شرکت فرهاد می‌شود و سرانجام به‌عنوان آبدارچی در آنجا مشغول به‌کار می‌ شود. پس از این که «سپهر» نیز به این جمع اضافه می‌شود روند سریال متفاوت شده و هر بار اتفاقات تازه‌ای روی می‌دهد.
«پاورچین» مجموعه‌ای‌ست از بازیگران عرصه طنز کشورمان که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند. از آن جمله می توان به: مهران مدیری، سحر زکریا، محمدرضا هدایتی، سیامک انصاری، سید جواد رضویان، شقایق دهقان، سحر ولدبیگی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی، زنده یاد ابراهیم‌آبادی، هایده حائری، کامران فیوضات، مختار سائقی، وحید مهین‌دوست، علی کاظمی، محمد مهیمنی و…
«پاورچین» از سه شنبه بیست و سوم آذر هر شب ساعت 24:00 به وقت تهران با تهیه‌کنندگی مشترک حمید آقا گلیان و مجید آقا گلیان، از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *