11:33

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت درگذشت زنده‌یاد محمد اسماعیل‌زاده، هنرمند تازه‌درگذشته موسیقی استان گلستان، در مورد وی نوشت: او نوازنده دوتار و خواننده مصداقی از حافظان و راویان عاشق هنر و موسیقی استان گلستان و ایران است.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، محمود شالویی، سرپرست معاونت هنری در پیامی درگذشت محمد اسماعیل زاده معروف به دردی طریک نوازنده دوتار و خواننده را تسلیت گفت.
شالویی در این پیام نوشته است: موسیقی ایران سرشار از نغماتی است که با زیست فرهنگی و اجتماعی و باورهای مردم مناطق کشور از گذشته تا امروز پیوند دارد و هنرمندان موسیقی نواحی با نواها و آواها، حافظ و راوی این باورها و تاریخ و فرهنگ بومی هستند. محمد اسماعیل زاده دردی طریک نوازنده دوتار و خواننده مصداقی از حافظان و راویان عاشق هنر و موسیقی استان گلستان و ایران است که در داخل و کشورهای دیگر با اجرای موسیقی معرف شایسته ای برای فرهنگ و موسیقی ترکمن و گلستان بود.
سرپرست معاونت امور هنری در ادامه این پیام نوشته است: درگذشت هنرمند گرانقدر و ارزشمند موسیقی نواحی محمد اسماعیل زاده را به خانواده گرانقدرش، مردم عزیز استان گلستان و دوستداران فرهنگ و هنر کشور تسلیت می گویم و برای این هنرمند زنده یاد نیک نام رحمت الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *