14:42

محمد احمدی تهیه‌کننده سینما با اشاره به شراط نامساعد حاکم بر سینماها تأکید دارد گیشه سینماها در دوره کرونا هم چنین شرایطی را تجربه نکرده بود.
محمد احمدی تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به دریافت پروانه ساخت برای فیلم «پلان آخر بازی» به کارگردانی پیمان شاه بداغلو گفت: چند ماه پیش برای دریافت پروانه ساخت این پروژه سینمایی اقدام کردیم که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است، کارگردانی این فیلم توسط پیمان شاه بداغلو انجام می‌شود که از جمله کارگردانان فیلم اول به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه زمان فیلمبرداری «پلان آخر بازی» مشخص نیست، توضیح داد: همانطور که از اسم فیلم می‌توان حدس زد، این پروژه با موضوع سینما درباره یک گروه فیلمبرداری است که مشغول کار روی یک پروژه سینمایی هستند.
این تهیه‌کننده سینما که به‌عنوان یکی از اعضای شورای صنفی نمایش نیز فعالیت می‌کند، درباره وضعیت اکران و برنامه شورای صنفی در صورت احتمال نمایش مسابقات جام‌جهانی در سینماها تاکید کرد: شورا تصمیم‌هایی را در صورت نمایش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها گرفته و در صورت تایید نمایش مسابقات این تصمیم‌ها اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: مساله این است که در حال حاضر شرایط اکران فیلم‌ها در سینماها چندان مساعد نیست به همین دلیل راهکارهای مختلفی از سوی شورا ارائه شده است که از آن جمله می‌توان به این مساله اشاره کرد که فیلم‌هایی که در حال حاضر و همزمان با آغاز جام جهانی در سینماها اکران شود، هر دو هفته از اکران یک هفته حساب می‌شود که این خود می‌تواند به تشویق صاحبان فیلم‌ها به اکران آثار خود کمک کند.
احمدی در پایان با اشاره به اینکه بی شک نمایش مسابقات جام جهانی در سینماها می‌تواند به نفع سالن‌های سینما باشد چرا که مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد، گفت: اما مساله این است سینما در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که حتی آن را در دوره کرونا نیز تجربه نکرده بود و نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در زمینه اکران فیلم‌ها داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *