15:12

فیلم سینمایی «جاودانه‌ها» در صدر گیشه سینماهای روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع قرار گرفت.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «جاودانه‌ها» با ۲۱۸ میلیون روبل فروش در دو روز آخر هفته در صدر فروش گیشه سینماهای روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع قرار گرفت.

جدیدترین تولید کمپانی «ماروِل» درباره نژاد فناناپذیر سوپرانسان‌هایی است که ابدی‌ها نامیده می‌شوند و ۵ میلیون سال پیش روی کره زمین ظاهر شده‌اند. این افراد خود را از تمدن بشری پنهان کرده‌اند و در عین حال انسان‌ها را از انحرافات شیطانی حفظ می‌کنند. در همین حین اتفاقاتی رخ می‌دهند که جاودانه‌ها را وادار می‌کنند با هم متحد شوند و خود را نمایان سازند.

انیمیشن «کوشی» با ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار روبل فروش در جایگاه دوم گیشه‌های فروش سینماها قرار گرفت. این فیلم انیمیشن درباره یک شبح سفیدرنگ است که می‌تواند تمام دنیا را منهدم کرده و به شاهزاده نشین دیونوزمسک می‌رود. تنها یک قهرمان می‌تواند بر او غلبه کند که نامش کوشی است؛ این قهرمان جوان و قوی بوده و با دوچرخه سفر می‌کند.

فیلم «ران اشتباه رفته» با ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار روبل فروش در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. این فیلم انیمیشن درباره یک پسربچه به نام بارنی است که خود را در میان هم‌سن‌وسال‌هایش غریبه احساس می‌کند، زیرا او رباتی ندارد که حرکت کند، حرف بزند، به صاحبش کمک کند تا در شبکه‌های اجتماعی مطالبی منتشر کند، اخبار را برای صاحبش بخواند و در برقراری ارتباط با هم‌کلاسی‌هایش به او کمک کند. یک روز پسر داستان یک ربات هدیه می-گیرد و تصمیم می‌گیرد به تنهایی همه کارها را به ربات یاد بدهد.

جدیدترین مجموعه جیمزباند یعنی «زمانی برای مردن نیست» با ۱۹ میلیون روبل فروش در جایگاه چهارم قرار گرفت. این فیلم درباره یک مأمور بازنشسته ۰۰۷ به نام جیمز باند است که پس از اینکه دوست قدیمی‌اش از او درخواست کمک می‌کند، دوباره مأموریت‌ها را از سر می‌گیرد.

انیمیشن سه بعدی «خانواده آدامز: تور آخرین لحظه» با ۱۶ میلیون روبل در جایگاه پنجم قرار گرفت. فیلم درباره اعضای خانواده آدامز است که با یک ماشین کمپینگ عازم سفر شده و اتفاقات و ماجراهای جالبی برای آنها پیش می‌آید و دوستان جالب توجهی پیدا می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *