14:33

فیلم بلند «دور از اینجا» ساخته عرفان احتشامی در دومین حضور جهانی خود، از سیزدهمین جشنواره فیلم مستقل برزیل سه جایزه دریافت کرد.
به گزارش رسیده، فیلم بلند «دور از اینجا» به کارگردانی عرفان احتشامی و نویسندگی مشترک مرتضی عبادی‌پور و عرفان احتشامی در دومین حضور جهانی خود موفق شد جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را از سیزدهمین جشنواره فیلم مستقل برزیل دریافت کند.
جشنواره بین المللی فیلم مستقل برزیل از ۵ تا ۱۵ دسامبر 2021 مصادف با ۱۴ تا ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰ در شهر ریو دو ژانیرو برگزار شد.
فیلم «دور از اینجا» محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام اجتماعی و بر اساس طرحی از حسن گودرزی معظمی ساخته شده است. این فیلم بر اساس داستانی واقعی در شهرستان بروجرد و با بازیگران بروجردی تولید شد.
محمد گودرزی، حسین گودرزی معظمی، حسین خدادادی و صمد شمس و آیدا دارابی‌فرد به همراه تعدادی از مردم شهرستان بروجرد در این فیلم ایفای نقش دارند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «به پیرمرد روستایی گفت: با جوانترها کار نکن. آنان فکر می‌کنند بیابان هم مثل اتاق خوابشان است. پیرمرد هم به او اعتماد می‌کند و نشانی تپه را به او می‌دهد. آنها نبض گنجی را احساس می‌کنند که زیر پایشان است. یک زندگی تازه با هویتی که باید پیدایش کنند. تنها چند متر پایین‌تر… و این کندن و کندن سرآغاز اتفاقاتی است که برایشان رقم می‌خورد.»
عوامل «دور از اینجا» عبارتند از: نویسنده: مرتضی عبادی‌پور و عرفان احتشامی، کارگردان: عرفان احتشامی، مدیر فیلمبرداری: عرفان احتشامی، مدیر صدابرداری: فرشاد عبدلی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، آهنگساز: ادریس بیامه، دستیار و برنامه ریز: مهتاب نورزاده، دستیارکارگردان: ایمان چرخ‌کار، منشی صحنه: نجمه نقدعلی، مدیر تولید: حسین گودرزی‌معظمی، دستیاران تصویر: مصطفی بساطی و لاله ابراهیمی، عکاس: حدیث فخاری، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه کننده: محمد احتشامی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *