15:08

مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» با کارگردانی سعید آقاخانی از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این سریال طنز اجتماعی در 26 قسمت، داستان مردی به نام «ناصر کاظمی» که به خلافکاری معروف است. او در اثر یک ضربه ناشی از تصادف به سرش حافظه اش را از دست می دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شدید شخصیت دیگری پیدا می کند و وقتی که می بیند همه از او می ترسند سعی می کند اشتباهات گذشته اش را جبران کند. اما دوست خلافکارش «داوود» به او توضیح می دهد که آن ها برای یک باند قاچاق مواد مخدر که رئیس آن فردی به نام «مهندس» است کار می کنند و ….
فیلم نامه سریال «دزد و پلیس» در سال 1391 به قلم پیمان قاسم خانی و مهراب قاسم خانی نگارش یافته است و بهنام تشکر، هومن برق نورد، کمند امیرسلیمانی، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید لولایی، مجید مشیری، زنده یاد عزت اله مهرآوران، مرجانه گلچین، بیژن بنفشه خواه، امید روحانی، بیوک میرزایی، مهوش وقاری، بهناز سلیمانی و خشایار راد در این مجموعه با تهیه کنندگی محسن چگینی نقش آفرینی کرده اند.
مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» از یکشنبه 19 دی هر روز ساعت 15:30 به وقت تهران با زبانگردانی و ترجمه به زبان بوسنیایی ارناد پانجیچ از کانال بالکان شبکه سحر بر روی آنتن است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *