17:56

پس از سرمایه‌گذاری اولیه از سوی یک کمپانی روسی حالا متروگلدوین مایر و آمازون با یک قرارداد بزرگ برای کسب حقوق فیلم بعدی گای ریچی در آمریکا و بازار بین‌المللی وارد میدان شده‌اند.
به گزارش مهر به نقل از ددلاین، فیلم فعلاً بدون عنوانی که قرار است به کارگردانی گای ریچی با بازی جینک جیلنهال درباره افغانستان ساخته شود با سرمایه‌گذاری آمازون و متروگلدوین مایر، پس از سرمایه‌گذاری اولیه یک کمپانی روسی به تولید می رسد.
فیلمبرداری این فیلم قرار است از ۲۴ ژانویه (چند روز دیگر) در آلیکانته اسپانیا شروع شود و اسامی دیگر بازیگران نیز ظرف یکی دو روز آینده اعلام می‌شود.
در این فیلم که با بودجه ۵۵ میلیون دلاری ساخته می‌شود جیلنهال در نقش گروهبان جان کینلی ظاهر می‌شود. او آخرین روزهای مسئولیتش در افغانستان را می‌گذراند و با یک مترجم محلی به نام احمد برای بررسی منطقه همکاری می‌کند. در یکی از ماموریت‌ها گروهی مسلح که در کمین واحد آنها هستند همه اعضای گروه را می‌کشند و تنها کینلی و احمد از این حمله نجات می‌یابند. در حالی‌ که مهاجمان آنها را تعقیب می‌کنند، احمد زندگی خود را به خطر می‌اندازد و کینلی مجروح را کیلومترها حمل می‌کند تا او را به منطقه‌ای امن برساند و جانش را نجات دهد. کینلی وقتی به آمریکا برمی‌گردد می‌فهمد برخلاف قول داده شده، احمد و خانواده‌اش به آمریکا منتقل نشده‌اند. به این ترتیب او برای جبران کاری که احمد برای او کرده و برای دینی که به وی دارد به منطقه جنگی باز می‌گردد تا احمد و خانواده‌اش را پیش از اینکه شبه‌نظامیان آنها را دستگیر کنند به آمریکا ببرد.
مدل همکاری مشترک برای پخش آنلاین و سینمایی و توزیع استودیویی و مستقل برای فیلم‌هایی که بدون بودجه هالیوودی تولید می‌شوند بسیار موثر بوده و تاکنون به چندین فیلم این امکان را داده تا در این قالب بتوانند به تولید برسند.
این فیلم نیز مسیر متفاوتی را طی کرد تا سرانجام به این مسیر تولید برسد. ایوان آتکینسون که در تولید و نویسندگی از همکاران همیشگی ریچی است در این پروژه هم وی را همراهی می کند.
با این حال نخستین حامی مالی این پروژه از روسیه آمد و کمپانی تکنولوژی «یاندکس» که مالک شبکه استریم داخلی «کینوپوسیک» است ابتدا حقوق این فیلم برای این منطقه را خرید. این سرمایه‌گذاری اولین تلاش از سوی یک سرویس استریم روسی برای ایفای یک نقش مالی اساسی در تهیه یک فیلم از کارگردان‌های برجسته بین‌المللی قلمداد شده است.
توزیع‌کنندگان مستقل حقوق انتشار این فیلم را در آسیا و خاورمیانه نیز خریده‌اند.
ریچی این فیلم را برمبنای فیلمنامه‌ای می‌سازد که خودش با آتکینسون و مارن دیویس نوشته‌اند.
جیلنهال پس از بازی در فیلم‌های «گناهکار» آنتوان فوکوآ و «آمبولانس» مایکل بی در این فیلم بازی می‌کند. مدتی پیش از این فیلم به عنوان «مترجم» یاد شده بود اما دوباره گفته شده که هنوز عنوانی برای فیلم انتخاب نشده است.
گای ریچی یکی از محبوب‌ترین کارگردان‌های بین‌المللی در روسیه است و حمایت از کارگردانی در این سطح یک گام استراتژیک کلیدی برای «کینوپوسیک» محسوب می‌شود.
ریچی چندی پیش با همکاری مترو گلدوین مایر فیلم «خشم مرد» را با بازی جیسون استاتهام ساخت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *