10:48

ریخت‌وپاش میلیاردی یا بسترسازی مالی
برای ساخت برنامه و تولید سریال در شبکه نمایش خانگی؟!

بانی‌فیلم: اگر به شنیدن ارقام اختلاس‌های سوپر میلیاردی عادت کرده باشید، یا از پرداخت دستمزدهای جندمیلیاری بازیگران نورچشمی تعجب نکنید، حتماً از اینکه بدانید احتمال دارد یکی از پلتفرم‌ها برای تولید سریال در شبکه نمایش خانگی، بودجه ۷۰۰میلیارد تومانی در نظر گرفته باشد، شگفت‌زده خواهید شد!
سرمایه‌گذاری تا این اندازه برای حضور و بقا در میان انواع پلتفرم‌ها، جدای از مسایل مختلف مربوط به آن، نشان از سودآور بودن و ظرفیت‌‌های اقتصادی پنهان بازار نمایش خانگی برای سرمایه‌داران و سرمایه‌آوران دارد.
براساس شنیده‌های خبرنگار بانی‌فیلم، مدیران پلتفرمی جدیدالتاسیس برای سهم داشتن و رقابت با پلتفرم‌های دیگر و حضور بالفعل در بازار درآمدزای شبکه نمایش خانگی، سرمایه‌گذاران خود را مجاب کرده‌اند که برای داشتن توان رقابتی با دیگر پلتفرم‌ها و دست آخر دستیابی به درآمدزایی میلیاردی از بازار نمایش خانگی، باید «سرِِکیسه را شُل» کنند!
یکی از دست‌اندکاران امور تولید فیلم و سریال، تایید ضمنی این میزان بودجه برای پلتفرم مزبور در ادامه عنوان کرد که این حجم و سرمایه‌گذاری هنگفت این پلتفرم و دست‌ودلبازی‌شان را می‌توان از پهن کردن قالی ابریشمی دست‌باف، در دفتر مدیرعامل آن فهمید؛ فرشی که قیمتش دست‌کم چندمیلیارد تومان است و زیر پای مدیرعامل و مراجعان دفترش افتاده!
دست‌اندرکار مذکور با طعنه می‌گفت حالا می‌توان فهمید که چرا ساخت سریال‌های پرخرج و تاریخی، مورد علاقه تهیه‌کنندگان برخی از پلتفرم‌ها قرار گرفته است!
گفتنی‌ست هنوز مشخص نیست که این رقم چندصدمیلیارد تومانی آیا قرار است صرفاً در حوزه تولید سریال و برنامه برای شبکه نمایش خانگی هزینه شود یا محلی برای ریخت‌وپاش‌ عده‌ای و سودجویی‌های شخصی؟!
تولیدات این پلتفرم در ماه‌های آینده می‌تواند پاسخی دقیق به شبهات باشد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *