11:53

آلن دلون بازیگر مشهور فرانسوی در سن ۸۵ سالگی در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از فوربز، با اعلام فیگارو آلن دلون ستاره ۸۵ ساله فرانسوی پس از مدت‌ها در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره خواهد شد. گفته می‌شود فرایند دریافت ستاره توسط او چندین ماه پیش مطرح شده، اما به دلیل مشکلات شخصی دلون و همینطور پاندمی کرونا این مسئله به تعویق افتاده بود.
به این ترتیب نام آلن دلون نیز در کنار دیگر ستارگان سینما مثل چارلی چاپلین، مارلون براندو، گری کوپر، اینگمار برگمان، استیون اسپیلبرگ، تام کروز و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سلبریتی که نامشان پیش از این در پیاده‌روی هالیوود ثبت شده، صاحب ستاره ستاره خواهد شد. علاوه بر دلون، بیست شخصیت فرانسوی دیگر از جمله سارا برنارد، موریس ژار و شارل آزناوور در بلوار هالیوود ستاره دارند.

البته باید بدانید که دریافت این افتخار رایگان نیست و ستارگان باید حدود ۵۰ هزار دلار پرداخت کنند.

حضور دلون در آمریکا، برای وی یک شکست محسوب می‌شود. او در دهه ۱۹۶۰ و زمانی که در فرانسه یک ستاره مهم محسوب می‌شد، تلاش کرد راه خود را به هالیوود باز کند و موفقیت خود را در آمریکا ادامه دهد. او قراردادی طولانی مدت با کمپانی فیلمسازی مترو گلدوین مایر نوشت و در چندین فیلم بازی کرد که به سختی در گیشه فروش داشتند. او سپس قرارداد خود را فسخ می‌کند و به فرانسه باز می‌گردد که موفقیتی دوباره را برای وی به همراه داشت. مدتی پیش بود که آلن دلون ۸۵ ساله اعلام کرد هنوز امیدوار است در یک اثر خوب دیگر به عنوان آخرین فیلم سینمایی اش بازی کند. گفتنی است که تاکنون او در بیش از ۸۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.

دلون برای دریافت ستاره خود در مراسمی که در ماه مارس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، به همراه دختر و پسرش حضور پیدا خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *