19:34

شرکت در رویداد حضوری «جشنواره فیلم ساندس» به واکسیناسیون کامل علیه ویروس کرونا منوط شد.
به گزارش ایرنا، جشنواره فیلم ساندنس در سال ۲۰۲۲ به مدار رویدادهای حضوری برمی‌گردد اما تنها آن دسته از اصحاب سینما و تماشاچیانی که به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه شده باشند مجاز به شرکت در این جشنواره هستند. البته فیلم‌های این بزرگترین رویداد سینمای مستقل در آمریکا، همزمان به طور آنلاین هم در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

فهرست فیلم‌های جشنواره آتی ساندنس نسبت به دوره گذشته پروپیمان‌تر است. در این جشنواره، حدود ۸۰ فیلم بلند نمایش داده خواهد شد در حالی که ویترین رویداد سال گذشته به نمایش 75 فیلم محدود شد. در جشنواره ساندنس سال ۲۰۲۰ که تنها چند ماه قبل از شیوع کرونا برگزار شد، بیش از ۱۲۰ فیلم حضور داشتند.

جشنواره ساندنس ۲۰۲۲ از ۲۰ تا ۳۰ ژانویه (۳۰ دی- ۱۰ بهمن ۱۴۰۰) در یوتای آمریکا برگزار خواهد شد. جزئیات بیشتر درباره این رویداد با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری، متعاقبا اعلام خواهد شد.

جشنواره فیلم ساندنس بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکاست که با مدیریت رابرت ردفورد از چهره‌های شناخته شده هالیوود هرساله در ایالت یوتا برگزار می‌شود. وقتی کرونا برای اولین بار در آمریکا شایع شد،گفته می‌شد این جشنواره سینمایی که از دوم تا سیزدهم بهمن ۹۸ به صورت حضوری برگزار شده بود، جرقه شیوع کرونا در آمریکا را روشن کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *