12:22

ساعت اجرای نمایش «کباب» تغییر کرد.
به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، نمایش «کباب» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل ساعت ۱۸:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.
این نمایش پیشتر در ساعت ۱۸:۱۵ میزبان مخاطب بود، اما از تاریخ شنبه هجدهم دی ماه در برنامه زمانی تازه روی صحنه خواهد رفت، کباب تازه‌ترین و نخستین نمایش ایرانی گروه تئاتر سه گانه است.
صبا ایزد‌پناه، سارینا آزاد‌میلانی، محمد پسندیده، نازنین میهن، صدف صفری، فرید زنگی، احمد هَداوند و امیرحسین نژاد‌قاسمی بازیگرانی هستند که در نمایش کباب به ایفای نقش می‌پردازند.
این اثر به تهیه کنندگی محمدرضا شیرخان طی هفته نخست خود با استقبال مخاطبان روبرو بوده و جمعه هفدهم دی ماه در دو سانس میزبان مخاطبان خواهد بود.
کباب داستان خانواده‌ای است که در سال ۱۳۴۶ کبابی معروفی در تهران دارند، خانواده‌ای مذهبی که به واسطه تعزیه خوانی محبوب مردم هستند، حال تنها یک هفته مانده به ماه محرم به دلیل یک اشتباه با چالشی بزرگ مواجه می‌شوند.
گروه تئاتر سه گانه در آخرین فعالیت هنری خود دو نمایش «هولودومور» و «آشویتس زنان» را در کشور اکراین روی صحنه برد و توانست جایزه ویژه هیات داوران سی و دومین جشنواره بین المللی شیر طلایی را برای هر دو اثر از آن خود نماید. این گروه امسال با دو نمایش هولودومور و کباب برای حضور در چهلمین جشنواره تئاتر فجر اعلام آمادگی کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *