11:35

مارول اعلام کرد ۲ فیلم دیگر از «انتقام‌جویان» در دست ساخت است.
به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، دیروز در کامیک کان توسط مارول اعلام شد ۲ فیلم جدید از «انتقام‌جویان» ساخته می‌شود. این فیلم‌ها فاز ۶ دنیای سینمایی مارول را به پایان می‌برند.
به این ترتیب در حالی که آخرین فیلم «انتقام‌جویان» با عنوان «پایان بازی» اکران شد، این فیلم پایان بازی انتقام‌جویان نخواهد بود.
دیروز کوین فایگی رییس کمپانی مارول با حضور در جشنواره کمیک کان، اعلام کرد «انتقام‌جویان: سرنوشت کنگ» ۲ می ۲۰۲۵ اکران می‌شود و چند ماه بعد «انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی» ۷ نوامبر ۲۰۲۵ به سینماها می‌آید.
کوین فایگی گفت این ۲ فیلم پشت‌سر هم فاز ۶ دنیای سینمایی مارول را به پایان می‌برند.
کنگ شخصیت شروری است که با بازی جاناتان میجرز در فیلم بعدی «مرد مورچه‌ای» با عنوان «مرد مورچه‌ای در برابر زنبور: کوآنتومانیا» بازی کرده است. نسخه‌ای از او در سریال «لوکی» هم دیده شده بود.
«جنگ‌های مخفی» هم احتمالاً باید اشاره‌ای به موضوع چندجهانی داشته باشد که در جدیدترین فیلم «دکتر استرنج» به آن اشاره شده بود.
اگر مارول تاجی بر سر داشته باشد مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان» بی‌شک جواهر اصلی این تاج است و به همین دلیل بدیهی است که به این راحتی این کمپانی از آن دست برندارد. اولین فیلم از دنیای «انتقام‌جویان» یک دهه پیش اکران شد و زمانی که اعلام شد چندین شخصیت از جمله مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و ثور در آن حضور دارند، این به عنوان یک جاه طلبی و در حد یک قمار نامعلوم قلمداد شد، اما این خطرنتیجه داد و این فیلم به نخستین فیلم مارول بدل شد که بیش از یک میلیارد دلار فروش کرد.
«انتقام‌جویان» ششمین فیلم از دنیای سینمایی مارول بود و جاس ویدون نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده داشت. گروه بازیگران متشکل از رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون و جرمی رنر در نقش انتقام‌جویان بازی کردند و دیگر بازیگران آن تام هیدلستون، کلارک گرگ، کوبی اسمالدرز، استلان اسکاشگورد و ساموئل ال. جکسون بودند. در این فیلم نیک فیوری و آژانس جاسوسی شیلد، تونی استارک، استیو راجرز، بروس بنر و ثور را استخدام می‌کنند تا تیمی تشکیل دهند که بتواند جلوی برادر ثور، لوکی را در مطیع کردن زمین بگیرند.
سه دنباله برای این فیلم ساخته شد که شامل «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵)، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (۲۰۱۸) و «انتقام‌جویان: پایان بازی» (۲۰۱۹) بود. چهارمین و آخرین فیلم از این مجموعه یعنی «انتقام‌جویان: پایان بازی» با ۲.۷۹ میلیارد دلار فروش در سطح جهان عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ را به خود اختصاص داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *