18:29

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد به بخش رسمی آثار کوتاه داستانی نوزدهمین دوره جشنواره جهانی «ایسکیا گلوبال» در ایتالیا راه یافت.
به گزارش مشاور رسانه‌ای فیلم، جشنواره معتبر بین المللی ایسکیا گلوبال امروز 22 تیرماه (13 ژوئیه) فهرست رسمی فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه نوزدهمین دوره خود را رسما اعلام کرد و فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد از ایران در بخش آثار کوتاه داستانی به رقابت می‌پردازد. «زنگ تفریح»، بیست و هفتم تیرماه، در روز گشایش جشنواره به نمایش در می آید.
جشنواره جهانی «ایسکیا گلوبال» با هدف اعطای جایزه هنری به آثار درون‌مرزی و بین‌المللی که بر ارزش سینمای ایتالیا و سینما خارج از مرزهای ایتالیا افزوده اند، متولد شد. آثاری که به معرفی جغرافیای جهان خود، و واقعیت انسانی، تاریخی و اجتماعیِ زنده در آن می پردازد. مخاطب سینما می تواند به طور مستقیم با فرهنگ، سنت و زیبایی های جامعه از طریق این آثار ارتباط حسی مستقیم برقرار کند.
فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد، برگرفته از ماجرای «دختر آبی» است و قصه‌‌ی یک دختر دبیرستانیِ یاغی را روایت می‌کند که می‌خواهد در طول زنگ تفریح و با کمکِ سه دوست خود مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه‌ی فوتبال تیم مورد علاقه‌اش به ورزشگاه آزادی برود.
موژان کردی، ریحانه نبی‌یان، نیلوفر شکوهی‌نیا و غزل خلیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند. این فیلم کوتاه محصول «شمید فیلم» است. پخش جهانی «زنگ تفریح» بر عهده شرکت اسپانیایی «FeelSales» است.
نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «ایسکیا گلوبال» در این دوره به علت پاندمی کرونا از 27 تیر تا سوم مرداد (25-18 ژوئیه) به صورت مجازی برگزار می‌شود.
عکس از: نگار نیکخواه آزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *