11:43

جیسون استاتهام بعد از فیلم اکشن «خشم مردانه» در فیلمی سینمایی به نام «زنبوردار» بازی می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ددلاین، جیسون استاتهام در سومین همکاری خود با کمپانی میرامکس، فیلم سینمایی «زنبوردار» را خواهد ساخت. فیلمنامه این پروژه توسط کرت ویمر نوشته شده و برای دریافت حق ساخت آن مبلغی ۷ رقمی پرداخت شده است. سپتامبر ۲۰۲۲ برای آغاز تولید این فیلم سینمایی در نظر گرفته شده که در لندن و آتالانتا انجام خواهد شد.
فیلم سینمایی «زنبوردار» اثری مهیج و پرتنش توصیف شده که با زنبورداری در اساطیر یونان مرتبط است. کمپانی میرامکس در حال حاضر مشغول جست و جو برای پیدا کردن کارگردان است. استاتهام، ویمر و رئیس کمپانی میرامکس به نام بیل بلاک تهیه کنندگان این پروژه هستند.
بلاک در مورد این پروژه می‌گوید: «زنبوردار» مضمونی جهانی دارد و داستانی غیر متعارف را روایت می‌کند که باعث خواهد شد طرفداران و مخاطبان به مرز هیجان برسند. از اینکه یک فیلم سینمایی نمادین و قوی را به مخاطبان جهانی عرضه می‌کنیم بسیار هیجان زده هستیم. طبق گفته این فیلم سینمایی روندی بسیار تندی دارد و به سرعت روایت خواهد شد.
استاتهام اخیراً در فیلمبرداری پروژه‌ای بدون نام به کارگردانی گای ریچی که از تولیدات کمپانی میرامکس است، حضور داشته و پیش این هم در فیلم سینمایی «خشم مردانه» بازی کرده است. این فیلم در گیشه جهانی به فروش ۱۰۴ میلیون دلاری در گیشه جهانی رسید.
استاتهام بازیگری است که آثارش تاکنون در گیشه جهانی به فروشی بیش از ۷.۸ میلیارد دلار رسیده و از میان آثار اکشن او می‌توان به فرانچایز «سریع و خشن»، «مگ»، «بی مصرف ها»، «جاسوس» و مجموعه فیلم‌های «ترنسپورتر» اشاره کرد.
ویمر که نویسندگی فیلم «زنبوردار» را بر عهده دارد پیش از این فیلمنامه آثاری همچون «کودکان ذرت»، «سالت» و «نقطه شکست» را انجام داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *