14:38

جدیدترین اثر خلق شده نقاشی حسن روح الامین با عنوان «خادم شهید» با مضمون شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقامات کشوری و لشکری و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه رونمایی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با سومین روز برگزاری سوگواره فاطمی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در ایام بزرگداشت و یادبود دومین سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ روز چهارشنبه هفته جاری (۱۴۰۰/۱۰/۱۵) با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، مدیران و کارکنان وزارتخانه آئین سوگواری در محل وزارتخانه برگزار می شود.
در این مراسم همچنین از تازه ترین اثر نقاشی حسن روح الامین با عنوان خادم شهید اثری هنری سردار حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.
سخنرانی مذهبی حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی، مداحی توسط ذاکراهل بیت (ع) حاج مرتضی طاهری، شعر خوانی شعرای آئینی افشین اعلاء و یوسفعلی میرشکاک و برگزاری کارگاه نقاشی و خوشنویسی با حضور هنرمندان جانباز و ایثارگر به مناسبت هفته مقاومت از دیگر برنامه های جانبی این سوگواره به شمار می آید.
در این مراسم همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن خواهد پرداخت.
امروز در دومین روز سوگواره فاطمی نیز مراسم قرائت زیارت عاشورا، مرثیه سرایی مداح اهل بیت(ع) و اجرای آئین تعزیه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در محل موکب برپا شده در محوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *