13:35

جیسون موموا که برای بازی در فیلم جدید «آکوامن» انتخاب شده، از لباس جدیدش برای این نقش رونمایی کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، جیسون موموا روز گذشته با انتشار اولین تصویر از دنباله فیلم سینمایی «آکوامن» طرفداران این فیلم را امیدوار کرد. «آکوامن و قلمرو گمشده» جدیدترین اثر ابرقهرمانی شرکت دی سی است.
این تصویر توسط جیمز وان، کارگردان این فیلم سینمایی نیز منتشر شد. این کارگردان متذکر شد که دیوید لسلی نویسنده فیلم، از ظاهر شخصیت آکوامن در دهه ۸۰ الهام گرفته و لباس فعلی نیز بر همین اساس ساخته شده است.
«آکوامن و قلمرو گمشده» برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۰ تنظیم شده است. این دنباله محصول کمپانی دی سی است که برادران وارنر نیز اکران جهانی آن را بر عهده گرفته و جیسون موموا در آن به عنوان شخصیت اصلی بازی می‌کند. قسمت اول این فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و پس از موفقیت در گیشه ساخت قسمت دوم آن نیز خیلی زود چراغ سبز گرفت.
انتظار می‌رود در آینده نیز فیلم‌های دیگری با محوریت شخصیت «آکوامن» ساخته شود. «آکوامن ۱» در حال حاضر با بیش از یک میلیارد دلار، پرفروش ترین فیلمی است که بر اساس شخصیت‌های ابرقهرمانی دی سی ساخته شده است. دنباله آن نیز برای سینمارو‌ها و صاحبان سینما یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۲ است.
علاوه بر موموا، آمبر هرد، پاتریک ویلسون، یحیی عبدالمتین دوم و دولف لاندگرن در «آکوامن ۲» بازی می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *