14:01

دبیر هشتمین جشنواره تک نوازان دف از راهیابی150 نوازنده دف، در سه رده سنی الف (7 تا 12 سال)، ب (13 تا 19 سال) و ج (20 سال به بالا) به مرحله نهایی این رویداد موسیقیایی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، مهدی غلامی با اعلام این خبر افزود: فراخوان هشتمین جشنواره تک نوازان دف از ششم تیرماه سال جاری منتشر شد و در مرحله نخست برگزاری این جشنواره، 483 هنرمند دف نواز از 54 شهر و 8 کشور شرکت کردند که با بررسی آثار ارسالی بر اساس معیارهای تعریف شده، 150 اثر، واجد شرایط حضور برای بخش نهایی جشنواره انتخاب شدند.
غلامی در ادامه افزود: بخش رقابت نهایی این جشنواره روزهای پنج شنبه و جمعه (30 مهر و 1 آبان) با داوری اساتید موسیقی کشور، فربد یداللهی، رضا دربندی، نبیل یوسف شریداوی و زانیار حسامی در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می شود.
گفتنی است، آئین اختتامیه جشنواره تکنوازان دف و معرفی برگزیدگان نهایی این جشنواره، دوم آبان ماه سال جاری، همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، با حضور بزرگان موسیقی کردستان و اساتید و نوازندگان ساز دف ایران از ساعت 15 و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی این فرهنگسرا برگزار می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *