13:43

کارگردان فیلم کوتاه «تکه‌ای از تو» پس از اتمام سی و نهمین دوره اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران نسبت به نامزد نشدن فیلمش در بخش بهترین فیلم اعتراض کرد.
با پایان کار سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم کوتاه «تکه‌ای از تو» به نویسندگی و کارگردانی هادی نوری با چهار نامزدی در بخش‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمبرداری و گریم خوش درخشید و جوایز بهترین بازیگری برای نازنین احمدی، بهترین فیلمبرداری برای آرمان فیاض و بهترین گریم برای امید گلزاده را از آن خود کرد.
هادی نوری کارگردان این فیلم ضمن اعتراض به نامزد نشدن «تکه‌ای از تو» در بخش بهترین فیلم به بانی‌فیلم گفت: ابتدا باید بگویم هم برای فیلمم هم خوشحالم و هم ناراحت. به نظر من و خیلی از منتقدان جشنواره فیلم کوتاه تهران، «تکه‌ای از تو» با فاصله بهترین فیلم این دوره از جشنواره بود. به شدت از داوری ناراضی هستم و نسبت به آن نقد دارم. فیلم من به جز نامزدی و جوایزی که گرفته قطعا و حتما مستحق دیده شدن در بخش‌های فیلمنامه و بهترین فیلم بود. فیلم مستقلی که با همه ناداوری‌ها، هم‌تراز فیلمی با بودجه هنگفت دولتی موفقیت کسب کرد.
وی افزود: رقابتی که فیلمساز کوتاه مستقل را در تقابل با فیلمساز دولتی با بودجه کلان قرار دهد از اساس ناعادلانه است. با حضور حداقلی مخاطب حرفه‌ای و سینما بلد در این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران، مجالی پیدا شد تا فیلم‌های پروپاگاندای شعارزده و نزدیک به سینمای بدنه بفروش دست و جیغ و هورا بگیرند و نهایتا به فراخور جو غیر سینمایی موجود داوری ‌هم تحت تأثیر قرار گیرد.
نوری در پایان گفت: به انتخاب بهترین فیلم داستانی در بخش ملی این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران به شدت اعتراض دارم و این انتخاب را بسیار ناعادلانه و غیرطبیعی می‌بینم. پیشنهاد می‌کنم فیلم‌های مورد توجه این دوره مورد قضاوت داورهای مستقل قرار گیرند تا ادعاهای بنده ثابت شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *