14:55

رضا ناجی گفت که با توجه به شرایط ویژه‌ای که بعد از شکست دادن سرطان دارد باید مراقب کرونا باشد.
این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: دو سال پیش متوجه شدم که روده‌ام دچار مشکل شده است، البته روده‌ام را حدود ۱۶ سال پیش عمل کرده بودم و بعد از آزمایشات متعدد پزشکان گفتند مشکلی نمی‌بینند. اما دو سال پیش دوباره همان درد را داشتم، بعد از مراجعه به چند پزشک، آنها گفتند باید روده را دربیاوریم اما با مشورت با خانواده، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نزد همان پزشکی بروم که ۱۶ سال پیش من را جراحی کرده بود. به همان پزشک مراجعه کردم و او گفت باید عمل کنیم اما بعد از جراحی چند آزمایش دادم و تشخیص سرطان روده داد. بلافاصله شیمی درمانی را آغاز کردم که این پروسه هفت ماه طول کشید اما حالا پنج ماه است که حالم خوب است.
وی افزود: البته این بیماری به طور کلی بهبود پیدا نمی‌کند ضمن اینکه من هفت ماه تحت شیمی درمانی بودم و این داروها بدن من را ضعیف کرده‌اند با این حال، اوضاع جسمانی خوبی دارم.
ناجی بیان کرد: در ادامه نیز پزشکم به من متذکر شد حالا که سرطان را شکست داده‌ام باید مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشم. چون بدنم ضعیف شده و نباید بیمار شوم البته من هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌ام‌.
بازیگر «آواز گنجشک‌ها» بیان کرد: در این مدت پیشنهادهایی هم برای همکاری شد ولی وقتی سر صحنه یکی از همین فیلم‌ها رفتم، دیدم که عوامل ماسک نزده‌اند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، بنا به وضعیت ویژه‌ای هم که دارم حضور در آن پروژه را نپذیرفتم با این حال اگر فیلمی باشد که بدانم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند حضور در آن را می‌پذیرم.
این بازیگر در پایان گفت: این برای من خطرناک است که حضور در محیط‌های آلوده را تجربه کنم. به تازگی نیز چند نفر از دوستانم را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادم، مثلاً زنده یاد علی سلیمانی یکی از همان‌ها بود که از درگذشتش متاثر شدم. او واقعاً حیف شد، درگذشتش ضایعه‌ای بود که باورکردنی نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *