با اعلام بازگشت به «خانه پرتقالی ها»

9:42

رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که از ویروس کرونا رهایی یافته، با اعلام اینکه چند روزی است به تهران بازگشته، از حضورش در پروژه «خانه پرتقالی ها» خبر داد.
این بازیگر در گفت و گویی با ایسنا اعلام کرد: چند روزی است به تهران بازگشته ام و کارم را با پروژه «خانه پرتقالی‌ها» شروع کرده‌ام و خدا را شکر حالم خیلی خوب است و مشغول کار هستم. فکر می‌کنم طی یک ماه و نیم آینده تصویربرداری «خانه پرتقالی ها» برای پخش از شبکه دو سیما به پایان برسد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: از مدت ها قبل با پروژه «خوشنام» قرارداد بسته ام و قرار بود این هفته وارد کار شوم و نقشم شروع شود اما متاسفانه دوست و همکار عزیزمان سحر ولدبیگی دچار کسالتی شده اند و گویا سرماخورده اند که نیاز به استراحت دارند اما کار متوقف نشده و دوستان مشغول تصویربرداری اند اما سکانس های من با ایشان فعلاً متوقف است تا حالشان بهبود پیدا کند و بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم.
فیاضی تاکید کرد: گویا از تمام عوامل سریال «خوشنام» تست کرونا گرفته شده و خدا را شکر مشکلی نبوده است. خانم ولدبیگی را هم نمی دانم که کرونا است یا سرماخوردگی اما فکر می‌کنم ایشان سرما خورده‌اند؛ ان شاءالله با استراحت حالشان بهتر شود.
او در پایان گفت: امیدوارم همه چیز رو به راه باشد و همه همکاران و مردم عزیز شرایط خوبی داشته باشند. واقعاً از صمیم قلب خوشحالی و شادی مردم را آرزو می کنم و امیدوارم بتوانیم همه بحران های موجود را پشت سر بگذاریم.

رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان چندی پیش بر اثر ابتلا به کرونا مدتی در بیمارستان بستری بود و به گفته خودش با بهبودی حالش به تازگی همکاری اش را با سریال «خانه پرتقالی ها» که نقشش ناتمام مانده بود، شروع کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *