9:34

بانی‌فیلم: گیلرمو دل تورو کارگردان اسپانیایی‌تبار در حال آماده سازی پروژه بزرگ سینمایی «فرانکنشتاین» است.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از justjared، این کارگردان برنده جایزه اسکار در حال کار روی فیلم لایو اکشن بعدی خود، به نام فرانکشتاین است. قرار است این فیلم را نتفلیکس تهیه کند. دل تورو «فرانکنشتاین»را نوشته و کارگردانی خواهد کرد.
برخی از منابع نزدیک به Deadline گفته‌اند که مذاکرات اولیه با اسکار آیزاک، اندرو گارفیلد و میا گوت سه بازیگر بزرگ هالیوودی برای بازی در «فرانکنشتاین» در حال انجام است.
در حال حاضر گیلرمو دل تورو همچنان روی فیلمنامه کار می‌کند.
براساس خبرهای شنیده شده با اینکه هیچ پیشنهاد رسمی به بازیگران ارائه نشده اما با این حال، گزارش شده است که دل تورو با هر سه این بازیگران ملاقات کرده است.
مشخص نیست که آیا نسخه دل تورو از «فرانکنشتاین» روایتی تاریخی قدیمی خواهد بود یا وقایع آن در دوران امروز اتفاق می‌افتد.
هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش دکتر فرانکنشتاین را بازی خواهد کرد.
اما در مورد بازیگرانی که گیلرمو دل تورو با آنها مذاکره کرده؛ اسکار آیزاک اخیرا بیشتر در پروژه‌های تلویزیونی حضور داشته؛ در سریال محدود مارول «شوالیه ماه» (Moon Knight) بازی کرده است و در سریال محدود آمازون «شهر جهنمی» (Helltown) نقش کرت وونگات را بازی خواهد کرد.
اندرو گارفیلد هم به تازگی برای کارش در «زیر پرچم بهشت» (Under the Banner of Heaven) نامزد جوایز شده. او قرار است در کنار فلورانس پیو در رمان عاشقانه «ما در زمان زندگی می کنیم» (We Live In Time) بازی کند.
اما میا گوت دیگر گزینه بازیگری در «فرانکنشتاین» به احتمال زیاد نقش عشق دکتر فرانکنشتاین را بازی خواهد کرد. او همچنین با حضور در پروژه‌هایی مانند «مروارید» (Pearl) و «استخر بی نهایت» (Infinity Pool) جایگاه خود را تثبیت کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *