13:10

کارگردان «زمانی برای مردن نیست» می‌گوید در ابتدای تولید این فیلم گزینه‌های احتمالی برای نقش اصلی را مورد بررسی قرار داده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، کری فوکوناگا کارگردان فیلم سینمایی «جیمزباند» در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای فیلم جدید این مجموعه به نام «زمانی برای مردن نیست» فکر به خدمت گرفتن بازیگر جدیدی برای نقش مامور ۰۰۷ بوده است. در این فیلم اکشن دنیل کریگ برای پنجمین بار در نقش جیمزباند ظاهر شده است.
زمانی که این فیلم در مراحل ابتدایی توسعه و تولید قرار دارد، دنیل کریگ تصمیم داشت که با مجموعه فیلم‌های سینمایی جیمزباند خداحافظی کند. این بازیگر پس از قطعی شدن حضور دوباره اش برای این نقش اعلام کرد که «زمانی برای مردن نیست» آخرین فیلم او در نقش جیمزباند خواهد بود.
کریگ اخیرا در مصاحبه‌ای با توتال فیلم اعلام کرده که در حین فیلمبرداری پروژه قبلی جیمزباند به نام «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ دچار آسیب دیدگی جدی شده و به همین دلیل فکر می‌کرده است از نظر فیزیکی دیگر توانایی بازی در نقش پرتحرک جیمزباند را ندارد. نهایتا کریگ تصمیم می‌گیرد یک بار دیگر در نقش باند بازی کند، اما فوکوناگا توضیح می‌دهد که در نظر داشته نقش اصلی فیلمش را به بازیگر جدیدی بدهد.
او در این باره گفت: دو سال پیش با تهیه کننده فیلم باربارا بروکلی قراری گذاشتیم. در زمانی که کریگ اعلام کرده بود که دیگر نقش جیمزباند را بازی نمی‌کند در مورد بازیگران احتمالی برای این نقش مذاکره کردیم که بسیار هیجان انگیز بود.
هنوز مشخص نیست که در آینده چه کسی جایگزین دنیل کریگ در نقش جیمزباند خواهد شد. در میان نام‌هایی که گفته می‌شود گزینه‌های احتمالی برای این نقش هستند تام هاردی، ادریس آلیا، تام هدیلسون حضور دارند و اخیر نیز نام ژان پیج به این لیست اضافه شده است.
فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» در تاریخ ۳۰ سپتامبر در انگلیس و ۸ اکتبر در آمریکا اکران خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *