20:41

فیلم «راز یک هوس» در مراحل پایانی فنی قرار دارد.
به گزارش رسیده، «راز یک هوس» دومین ساخته یاسر فقیهی بعد از فیلم بلند «بوسه در باران» است که به معضلات اجتماعی و سواستفاده از جوانان در سینما و موسیقی پرداخته بود. مدت زمان فیلم کوتاه «راز یک هوس» ۳۰ دقیقه است که هم‌اکنون در مرحله فنی قرار دارد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: «راز یک هوس» در خصوص جوان ۲۵ ساله‌ای به نام سام است، سام به آیدا که همسرش فوت کرده و مدتی است در همسایگی او زندگی می‌کند علاقه دارد، آیدا به قصد کارهای روزمره از خانه خارج می‌شود و… .
محمدرضا بهزاد، الهه نقدی، سهم‌الدین دارایی، حامد نوروزی بازیگران این فیلم هستند.
عوامل «راز یک هوس» عبارتند هستند از: تهیه‌کننده و کارگردان: یاسر فقیهی، نویسنده: امیرمهدی صادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: احسان کارآموز، گروه فیلمبرداری: مهدی حاجیلری، سپهر عباس‌آبادی، مدیر صدابرداری: ایمان ترابی، گریم: وحید جهانبانی، ماهرو قربانی، منشی صحنه: ملیحه منصوریان، صحنه و لباس: مریم شیخی، عکاس: فرانک جامه‌بزرگ، مدیر پشتیبانی تهیه و تولید: سهم‌الدین دارایی، مدیر تولید: حسین کریمی، تبلیغات فضای مجازی: ارشیا فقیهی، مدیر روابط عمومی: مریم حضرتی، دستیاران تدارکات: مجتبی محمدبیگی، جواد رحمانی، حمل و نقل: محمود جعفری، اسرافیل ابراهیمی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *