13:44

برنامه «با هم حرف بزنیم» که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۵ از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می‌پردازد، یکشنبه (۲۳ آبان ماه) به بررسی ازدواج با سلبریتی‌ها اختصاص دارد.
به گزارش رسیده، ملیحه کاظمی، تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «با هم حرف بزنیم» در این باره توضیح داد: خیلی از جوانان علاقه‌مند به ازدواج با افراد مشهور هستند، حتی برای خودشان خیالبافی‌هایی هم انجام می‌دهند. به همین دلیل ما روز یکشنبه (۲۳ آبان ماه) را به این موضوع اختصاص دادیم که برای داشتن ازدواج به دنبال معیارهای کاذب نباشیم و فقط به شهرت فرد مقابل نگاه نکنیم. همچنین به این موضوع می‌پردازیم که ازدواج با افراد مشهور منجر به چه اتفاقاتی می‌شود.
وی ادامه داد: از سوی دیگر در برنامه «با هم حرف بزنیم» به مناسبت‌های ملی و جهانی در تقویم هم می‌پردازیم که موضوع آن مرتبط به سلامت باشد. به عنوان مثال روز رادیولوژی و… در مجموع تلاش داریم هر روز به موضوعاتی بپردازیم که دغدغه شنوندگان است. این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می‌شود و بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و… از دیگر موضوعاتی است که برنامه «با هم حرف بزنیم» به آن می‌پردازد.
میترا بهرامی گویندگی این برنامه را به عهده دارد که شامل آیتم‌های مختلف است. آیتم نسل من به مسائل و مشکلات نسل امروز در مقایسه با نسل گذشته اشاره می‌کند. آیتم سطر آخر به جمع‌بندی کارشناسی مرتبط با موضوع اختصاص دارد و آیتم چالش روز به مشکلاتی که در برقراری ارتباط موثر با دیگران با آن روبرو می‌شویم و راه‌های کنار آمدن با آن می‌گوید. آیتم درس روز در قالب پادکست به موضوع روز برنامه اختصاص دارد. در آیتم اندیشگاه، کتاب‌های روانشناسی معرفی می‌شود که برای مردم کاربردی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *