13:42

کمپانی دیزنی اعلام کرده است قسمت دوم «گشت و گذار در جنگل» را می‌سازد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ادامه‌ای بر فیلم ماجراجویانه دیزنی که برمبنای گشت و گذار در یک پارک تفریحی ساخته شده در دست ساخت قرار می‌گیرد. دیزنی با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم «گشت و گذار در جنگل» در آمریکا این تصمیم را گرفت.
به این ترتیب دواین جانسون و امیلی بلانت برای یک فیلم ماجراجویانه دیگر بازمی‌گردند تا نقش شخصیت‌های کاپیتان فرانک وولف و مکتشف شجاع دکتر لیلی هوتون را تکرار کنند.
انتظار می‌رود کارگردانی فیلم دوم هم بار دیگر به ژائومه کولت-سرا سپرد شود. مایکل گرین که با همکاری گلن فیکارا و جان ریکوآ فیلمنامه فیلم اصلی را نوشتند فیلمنامه ادامه آن را هم می‌نویسد.
«گشت و گذار در جنگل» ۳۰ جولای اکرانش را شروع کرد و علاوه بر آن در دیزنی پلاس هم به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت و با قیمت ۳۰ دلار به فروش رسید. در هفته افتتاحیه این فیلم فروشی ۳۴.۲ میلیون دلاری از نمایش در سینماها و فروشی ۳۰ میلیون دلاری از دیزنی پلاس به دست آمد. این فیلم از آن زمان همچنان در گیشه به فروشش ادامه داده و این هفته که پنجمین هفته اکرانش را پشت سر گذاشت به فروش ۱۰۰ میلیون دلار دست یافت. فروش فیلم در سراسر جهان در این مدت ۱۸۷ میلیون دلار بوده است.
این فروش برای دوران پاندمی قابل قبول بوده است. فروش هفته افتتاحیه «گشت و گذار در جنگل» بالاتر از «هرج و مرج فضایی» با فروش ۳۱ میلیون، «گودزیلا در برابر کونگ» با فروش ۳۱ میلیون، «کروئلا» با فروش ۲۱ میلیون بوده است. با این حال فروش آن با «بیوه سیاه» که ۸۰ میلیون دلار در ۳ روز افتتاحیه فروخت یا «سریع و خشمگین ۹» که ۷۰ میلیون دلار فروخت قابل مقایسه نیست. با هزینه تولید ۲۰۰ میلیون دلاری این فروش به معنی موفقیت در دوران عادی محسوب نمی‌شد اما اکنون این فیلم هم به دنباله‌های دیزنی پیوسته است.
قابل توجه اینکه فروش «بیوه سیاه» از اکران سینمایی و آنلاین کسب شد اما «سریع و خشمگین ۹» تنها در سینماها اکران شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *