18:00

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با جهانبخش سلطانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش رسیده، سیدمجید پوراحمدی در اين ديدار كه در صندوق اعتباری هنر انجام شد، درباره برنامه‌هاي خود در خصوص تدوین سیاست‌های نوین حمایتی این صندوق با هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گفت.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تجلیل از چندین دهه فعالیت ارزشمند این بازیگر پیشکسوت گفت: پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر جزو مهمترین سرمایه‌های اجتماعی هستند و باید نقش مشورتی بیشتری در ترسیم نقشه راه ساختارهای فرهنگی کشور داشته باشند.
وی در ادامه افزود: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از فعالان فرهنگی و هنری تأسیس شده است و ما مصمم هستیم در دوره جدید فعالیت صندوق با هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور نقشه راه را ترسیم و خدمات حمایتی را گسترش دهیم. از این رو جلسات مستمر با هنرمندان و صنوف تخصصی در راستای تبادل دیدگاه و بهره‌گیری از تجربیات خبرگان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری کشور برنامه‌ریزی شده است.
رئیس هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر خدمت به جامعه فرهنگ و هنر کشور را فرصتی مغتنم دانست و گفت: نگاه ما در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، خودکفایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در همه بخش‌ها و ساماندهی زیرساخت های اقتصاد فرهنگ و هنر با همراهی تمامی فعالان این عرصه است.
در این دیدار جهانبخش سلطانی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به ارائه مشکلات موجود در این عرصه، وضعیت هنرمندان پیشکسوت و لزوم رسیدگی به آنها پرداخت و گفت: توجه به دغدغه‌ها و حل مشکلات معیشتی هنرمندان بسیار ضروری است. بسیار خرسندم که اراده‌ای برای حل مشکلات آنها وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *