15:46

مهدی دانایی مقدم و حسین قاسمی، دو بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و ایفاگران نقش صفدر و رشید در سریال تلویزیونی دودکش 1، مهمان امشب برنامه «شما و سحر» در کانال اردوی شبکه سحر هستند.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از معصومه شریفیان، تهیه کننده «شما و سحر»، مهدی دانایی مقدم و حسین قاسمی، بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه امشب حضور خواهند داشت و با مخاطبان اردوزبان شبکه سحر گفت و گو خواهند کرد.
شریفیان در این باره گفت: مهدی دانایی، ایفاگر نقش صفدر و حسین قاسمی در نقش رشید در سریال دودکش1 هستند که هم اکنون در حال پخش از کانال اردوی شبکه سحر است و مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفته است.
«در حاشیه 2»، «3 در چهار»، «پایتخت 2»، «لیسانسه ها» و «شمس العماره» از جمله سریال هایی است که وی در آن هنرنمایی کرده است.
تهیه کننده «شما و سحر» افزود: حسین قاسمی دیگر هنرپیشه سریال طنز دودکش 1 نیز مهمان دوم این برنامه است و در خصوص نقش خود در این مجموعه مطالبی را بیان خواهد کرد.
وی افزود: تشریح سابقه فعالیت هنری مهمانان و چگونگی خلق آثار کمدی که مورد توجه بسیار قرار گرفته است از محورهای این گفت و گو خواهد بود.
پخش قسمت های از «دودکش»، پلی بگ هایی با موضوع شعر و ادبیات فارسی و اردو، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی برنامه های کانال اردوی شبکه سحر، کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی زنده است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد.
«شما و سحر» با اجرای سکینه مهدی، 21 آذر ماه، ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *